همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدام شهرداری‌ها تا پایان تیر برگزاری آزمون

معاون توسعه مدیریت سازمان شهرداری‌ها خبرداد:
آغاز ثبت‌نام آزمون استخدام شهرداری‌ها تا پایان تیر
برگزاری آزمون قبل از ماه مبارک رمضان و دو‌مرحله‌ای شدن آن

معاون برنامه‌ریزی‌ و توسعه مدیریت سازمان شهرداریها با اشاره به این که ثبت‌نام آزمون استخدام شهرداری‌های کشور تا پایان تیر ماه سال جاری آغاز می‌شود گفت: این آزمون تا قبل از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
عزیز دولتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یادآور شد: مشکلی برای برگزاری این آزمون وجود ندارد و حتما تا قبل از ماه مبارک رمضان آزمون را برگزار خواهیم کرد.
به گفته وی زمان برگزاری آزمون به میزان آمادگی سازمان سنجش بستگی دارد.
معاون برنامه‌ریزی‌ و توسعه مدیریت سازمان شهرداریها اضافه کرد: زمان و نحوه برگزاری آزمون در جراید عمومی و سایت سازمان سنجش و سازمان شهرداری‌ها و نیز از طریق صدا‌وسیما اعلام خواهد شد.
وی با اعلام این که به اجبار برگزاری آزمون استخدام شهرداری‌ها دو مرحله‌ای می‌شود، به ایسنا گفت: برگزاری آزمون در چند استان با تاخیر انجام خواهد شد، چرا که برخی از استان‌ها آگهی استخدام را در فرجه قانونی ارائه نکرده‌اند و به دلیل تاخیر قابل توجه در زمان برگزاری آزمون، امکان دادن مهلت بیشتر وجود ندارد.
دولتخواه تاکید کرد که آزمون استخدامی شهرداری‌ها مشمول استخدام در شهرداری تهران نمی‌شود و تصریح کرد: برخی داوطلبان به اشتباه شهر تهران را نیز جزو شهرداری‌های شرکت کننده در این آزمون می‌دانند در صورتی که شهرداری تهران در موضوعات مختلف از جمله استخدام کاملا مستقل عمل می‌کند و فعلا هیچ استخدامی ندارد.
به گزارش ایسنا، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی سازمان شهرداریها آذر ماه سال گذشته از اصلاح ساختار سازمانی شهرداری‌ها تا بهمن ماه 87 و آگهی‌های استخدام در شهرداریها و سازمانها وابسته به آنها خبر داده بود اما این آزمون تاکنون با تاخیری قابل توجه هنوز برگزار نشده است.
وی یادآورشده بود که در قالب این آزمونها که به صورت استاندارد و کاملا رسمی انجام می‌شود، نیروهایی با تحصیلات فوق دیپلم، لیسانس، کارشناس ارشد و دکترا پذیرفته می‌شوند و بدین ترتیب سطح تحصیلات کارکنان شهرداریها که در حال حاضر 5/12 درصد بالاتر از دیپلم است، به 30 درصد افزایش می‌یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد