همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام تاریخ توزیع کارت جلسه آزمون کارشناسی ناپیوسته آزاد۸۸


اعلام تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 88 دانشگاه آزاد

تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 88 دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش سرویس «صنفی آموزشی» ایسنا، آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 88 دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه 13 آذر ماه در دو نوبت صبح و عصر در تهران و 201 حوزه امتحانی در سطح کشور برگزار خواهد شد.

283 هزار و 955 نفر در این آزمون شرکت‌ کرده‌اند که از این تعداد 87 هزار و 619 نفر معادل 31 درصد زن و 196 هزار و 636 نفر معادل 69 درصد مرد هستند.

توزیع کارت این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت www.azmoon.org از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 10 آذر 88 آغاز می‌شود و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت. داوطلبان این آزمون می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری که در هنگام ثبت نام دریافت کرده‌اند نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

اطلاعات فردی وآزمون شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است و داوطلبان در صورت وجود هر مشکلی در اطلاعات مندرج در کارت لازم است در خلال روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه 12 آذر 88 صبح‌ها از ساعت هشت تا 13 و بعد از ظهر از ساعت 14 تا 19 با مراجعه به باجه رفع نقص پیش‌بینی شده در حوزه امتحانی خود در فرم ثبت نام اینترنتی درج کرده‌اند نسبت به اصلاح موارد مغایرت اقدام کنند.

برای داوطلبانی که محل آزمون خود را شهر تهران تعیین کرده‌اند نیز چهار باجه جهت رفع نقایص احتمالی در کارت ورود به جلسه پیش‌بینی شده که لازم است در خلال روزهای مذکور به محل‌های در نظر گرفته شده در این خصوص که طی اطلاعیه‌ای که روز یکشنبه و دوشنبه، هشتم و نهم آذر ماه 88 از طریق روزنامه آفرینش منتشر می‌شود و به طورهمزمان در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.net قابل مشاهده است مراجعه کنند.

نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته در هفته آخر دی ماه اعلام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد