همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام گسترده در خراسان جنوبی


استانداری خراسان جنوبی منتشر کرد؛
استخدام گسترده در خراسان جنوبی

استانداری خراسان جنوبی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود و دستگاه‌های اجرایی استان 139 نفر را استخدام می‌کند. 

 طبق اطلاعیه استانداری خراسان جنوبی افراد واجدشرایط از طریق برگزاری آزمون‌های عمومی و تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام می‌شوند.
براساس این آگهی استخدامی افراد واجدشرایط برای دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله استانداری، اداره کل امور مالیاتی، اداره کل تربیت بدنی، اداره کل تعاون، اداره کل ثبت احوال، اداره کل زندان‌ها، اداره کل کار و امور اجتماعی، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، اداره کل هواشناسی، اداره کل گمرک، سازمان بازرگانی، سازمان مسکن و شهرسازی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگردی در شهرهای خراسان جنوبی استخدام می‌شوند.
به گزارش خبرنگار ما هر داوطلب می‌تواند صرفاً داوطلب رشته شغلی مورد نیاز در یک سازمان شده و پذیرفته‌شدگان موظف به سپردن تعهد خدمت حداقل به میزان 5 سال برای محل جغرافیایی پست سازمانی هستند.
داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 35 سال برای دارندگان مدرک فوق‌دیپلم و لیسانس و 40 سال برای مدارک فوق‌لیسانس و دکترا از دیگر شرایط این آزمون استخدامی است.
همچنین متقاضیان واجدشرایط حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخه 23/12/88 فرصت دارند تا مدارک خواسته شده را به دفتر منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی ارسال کنند و کارت ورود به جلسه آزمون نیز در روزهای 4، 5و 6 خرداد ماه 1389 در محل استانداری خراسان جنوبی توزیع خواهد شد.
براساس این فراخوان مفاد آزمون تخصصی از سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست و سوالات عمومی از دروس زبان و ادبیات فارسی، انگلیسی، معارف اسلامی، ریاضی و آمار مقدماتی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی، مبانی قانونی و فن‌آوری اطلاعات طرح می‌گردد.
لازم به ذکر است که علاقه‌مندان جهت دریافت متن کامل آگهی استخدامی و رشته‌ها و شرایط تخصصی سازمان‌ها می‌توانند به پایگاه اینترنتی
www.sko.ir ‌ مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد