همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مهیج‌ترین فیلم‌های سینمای جهان؛ امروز چهارشنبه آخر در تلویزیون 25


مهیج‌ترین فیلم‌های سینمای جهان؛ امروز در تلویزیون
تلویزیون همزمان با سه‌شنبه آخر سال مجموعه‌ای از تماشایی‌ترین و هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سینمای جهان را از شبکه‌های مختلف به آنتن پخش خواهد سپرد. 

علاقه‌مندان به آثار علمی تخیلی می‌توانند در کنار انواع و اقسام آثار مختلف آخرین فیلم از مجموعه ایندیانا جونز را ببینند که کارگردان معروف سینمای هالیوود یعنی استیون اسپیلبرگ آن را ساخته است. این فیلم ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین نام دارد و طبق معمول این سلسله فیلم‌ها، حادثه و هیجان و غافلگیری حرف اول را می‌زند. همچنین قرار است از مجموعه فیلم‌های ترمیناتور هم فیلمی در این روز پخش شود. این فیلم نابودگر 4 نام دارد که در ادامه آثار پیشین تصویری از جدال خیر و شر را در زمانی نامعلوم جلوی روی بیننده گسترانیده است. این فیلم، جذاب مانند آثار پیشین لبریز از جلوه‌های ویژه تصویری است که آن را همردیف سایر آثار مطرح در این حوزه قرار می‌دهد.

دوستداران انیمیشن هم می‌توانند امروز چند انیمیشن برگزیده و پرطرفدار را نظاره‌گر باشند. یکی از این انیمیشن‌ها پرواز (بالا) نام دارد که انیمیشن برگزیده سال جهان هم شده است و در نظرسنجی‌ها از پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های ساخته شده در سال‌های گذشته بوده است. به جز این قسمت سوم انیمیشن جذاب عصر یخبندان هم امروز پخش خواهد شد. به هر حال دیدن جانوران ماقبل تاریخ و اتفاقاتی که برای آنها می‌افتد، برای هر کسی که ماجراهای قبلی این موجودات با نمک را پیگیری کرده، می‌تواند جذاب باشد.

به جز این آثار فیلم‌های مطرح دیگری چون شکارچیان ذهن، منطقه 9، فرود و نقطه انهدام نیز برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است.

شبکه یک

مسابقه ساعت 17

به روح پدرم ساعت 35/19

شبکه یک سیما امروز فیلم سینمایی مسابقه را ساعت 17 پخش خواهد کرد.

داستان این فیلم در سال 2012 اتفاق می‌افتد زمانی که اوضاع اقتصادی آمریکا به شدت به هم ریخته و جرم و جنایت گسترش زیادی پیدا کرده است به همین دلیل زندان‌ها از مجرمین پر شده و عده‌ای از افراد سودجو، زندان‌های خصوصی دایر کرده‌اند و زندانی‌های خطرناک را در آنجا نگهداری می‌کنند. این فیلم ساخته پل اندرسون است. این شبکه همچنین فیلم تلویزیونی به «روح پدرم» را ساعت 35 /19 امروز پخش خواهد کرد. این فیلم را که جواد رضویان کارگردانی کرده است، داستان مردی را بازگو می‌کند که مدتی است از دنیا رفته است او شبی به خواب پسرش می‌آید و از او می‌خواهد تا بدهی‌هایش را به چند نفر پرداخت کند که در جریان پرداخت این بدهی‌ها اتفاقاتی می‌افتد. یوسف تیموری، احمد پورمخبر، فریده سپاه‌منصور و محمود بهرامی از بازیگران این فیلم هستند.

شبکه 2

عصر یخبندان 3 ساعت 10/ 16

آسترو ساعت 35 /17

پرواز ساعت 10 /19

فرود ساعت 45 /23

فیلم سینمایی «عصر یخبندان 3» به کارگردانی کارلوس سالدانا هم امروز ساعت 10 /16 از شبکه دو پخش خواهد شد.

داستان این انیمیشن در ادامه ماجراهای دو فیلم قبلی اتفاق می‌افتد. دیه‌گو، الی، سید و باقی حیوانات وارد سرزمین تازه‌ای می‌شوند که در آن دایناسورها زندگی می‌کنند. سید که از سه تخم دایناسور مراقبت می‌کند بعد از این‌که آنها سر از تخمشان بیرون می‌آورند متوجه می‌شود که آنها سه بچه دایناسور هستند، او از آنها مراقبت می‌کند اما با ورود مادر دایناسورها همه چیز به هم می‌ریزد.

همچنین این شبکه قرار است فیلم سینمایی «آسترو» را هم امروز ساعت 35/ 17 پخش کند.

در خلاصه داستان فیلم آمده: زمین به یک گاراژ بزرگ ربات‌های اسقاطی تبدیل شده و تنها قسمتی از آن به نام متروسیتی در ورای آن مشغول پرواز است. در متروسیتی دکتر «الفان» با همکاری دکتر «تنما» دو منبع انرژی به نام‌های هسته آبی و قرمز پیدا کرده‌اند.

فیلم سینمایی انیمیشن «پرواز» (بالا)‌ به کارگردانی پیت داکتر هم امروز ساعت 10 /19 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. داستان فیلم با بیان دوران پسر کوچکی شروع می‌شود که با دختری به نام الی که همسن و سال خودش است، آشنا می‌شود. کارل متوجه می‌شود که رویای رفتن به آمریکای جنوبی در هر دوی آنها مشترک است. آنها با هم ازدواج کرده و تصمیم می‌گیرند تا برای رفتن به آنجا پول‌های خود را جمع کنند، ولی هر بار پس‌انداز خود را برای رفع مشکلی خرج می‌کنند.این شبکه همچنین فیلم سینمایی «فرود» را ساعت 45 /‌23 امروز پخش می‌کند.

داستان این فیلم در مورد «جک بندر» یک مامور پلیس اف‌بی‌آی است که به عنوان عضو مذاکره‌کننده در ماموریت‌ها حضور می‌یابد. تلاش او بر این است که شرایط بحرانی بدون خشونت خاتمه یابد، اما این تفکر از سوی فرمانده او «لورنزو» مورد پذیرش نیست.

آنتونی میکائیل هال و امی هادسون در فیلم سینمایی «فرود» به کارگردانی آرمانت ماسترویانی به ایفای نقش پرداختند.

شبکه 3

نقطه انهدام ساعت 30 /15

نابودگر 4 ساعت 00 /21

شبکه 3 سیما هم فیلم سینمایی «نقطه انهدام» را امروز ساعت 30/ 15 پخش می‌کند.

فیلم داستان دانشمندی است که یک دستگاه «سفر در زمان» را اختراع می‌کند. دستگاه از سوی سازمان تحقیقاتی مربوطه خطرناک اعلام و سعی می‌شود جلوی ساخت آن گرفته شود، اما مخترع که متوجه می‌شود؛ این بهانه‌ای است تا نیروهای امنیتی آمریکا دستگاه را در اختیار گیرند به کمک دستگاه ناپدید می‌شود در حالی که یک دستگاه یدک در اختیار یکی از همکارانش است.

جیسون پریستلی، گاروین سانفورد و گاری هورسون در فیلم سینمایی «نقطه انهدام» به کارگردانی جیسون بورک به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «نابودگر 4» هم امشب ساعت 21 از شبکه سه پخش خواهد شد.

در سال 2003 یک جنایتکار به نام رایت که به سرطان لاعلاجی مبتلاست موافقت می‌کند تا دکتر کاگان برای پژوهش از بدن او استفاده کند. در حمله اسکارنت به زمین که صرفا جان کانر زنده می‌ماند پی می‌برند که ترمیناتور 800 T جدید برای حمله به کار گرفته شده است.

کریستین بل، سام ورتینگتون و آنتونی یل چین در فیلم سینمایی «نابودگر 4» به ایفای نقش پرداختند.

شبکه 4

شکارچیان ذهن ساعت 45 /15

منطقه 9 ساعت 30 /20

شبکه 4 سیما فیلم سینمایی «شکارچیان ذهن» را ساعت 45 /15 امروز پخش خواهد کرد.

داستان فیلم از آنجا آغاز می‌شود که یک تیم حرفه‌ای از افسران جوان برای آموزش‌های بیشتر و یک رقابت نظامی به یک جزیره منتقل می‌شوند. آنها با دنیای بیرون ارتباطی ندارند، اما ناگهان یکی از آنها به طرز مشکوکی کشته می‌شود، آنها به یکدیگر شک می‌کنند و هرکدام تلاش می‌کند جان خود را حفظ کند.

فیلم سینمایی «شکارچیان ذهن» به کارگردانی روی هارلین ساخته شده است.

فیلم سینمایی «منطقه 9» هم قرار است ساعت 30 /20 امشب از شبکه 4 سیما پخش شود.

موجودات فضایی با یک سفینه غول‌پیکر در آفریقا به زمین آمده‌‌اند و در یک منطقه قرنطینه زندگی ناهنجاری را می‌گذرانند. آنها دارای سلاح‌های خاص خود هستند که تنها خودشان قادر به شلیک هستند. دولت تصمیم می‌گیرد آنها را خلع سلاح کند.

شارلتو کوپلی و جیسون کوپ در فیلم سینمایی «منطقه 9» به کارگردانی نیل بلومکامپ به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه تهران

ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین ساعت 19

فیلم سینمایی «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین»‌به کارگردانی استیون اسپیلبرگ امروز ساعت 19 از شبکه تهران پخش خواهد شد.

هریسون فورد، کیت بلانشت و کارن آلن در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند. داستان از جایی آغاز می‌شود که ایندیانا جونز اکنون پیر شده و همراه با دوست قدیمی‌اش مک، گرفتار یک گروه تبهکاری شده‌اند. آنها گمان می‌کنند ایندیانا محل اختفای جمجمه بلورین را می‌داند و می‌خواهند او را وادار کنند که آن محل را به آنها نشان دهد.

فیلم سینمایی «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین»‌ محصول سال 2008 است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد