همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

طرح اشتغال کارکنان غیر هیات علمی سازمان سما


طرح اشتغال کارکنان غیر هیات علمی سازمان سما

سازمان سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی جهت تکمیل کادر اداری، مالی و آموزشی، فرهنگی، پژوهشی مربوط به مدارس، آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، حوزه دبیرخانه‌های مناطق و معاونت امور سما واحدهای تابعه، استخدام می‌نماید. 
به گزارش خبرنگار بازارکار، این سازمان، از دارندگان مدرک پایان سوم راهنمایی و دیپلم متوسطه و همچنین دانش‌آموختگان دانشگاهی جهت اشتغال به صورت قراردادی دعوت به همکاری می‌نماید. 
برخی رشته‌های تحصیلی اعلام شده مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی، علوم پایه و فنی و مهندسی به استثنای رشته‌های کشاورزی و علوم دامی، برنامه‌ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی، مدیریت و برنامه‌ریزی آموزش عالی، ریاضی کاربردی، آموزش ریاضی، برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع،‌ مدیریت سیستم و بهره‌وری، مهندسی عمران، مدیریت و ساخت، مکانیک، مهندسی فناوری اطلاعات، نرم‌افزار، فنی و حرفه‌ای به استثنای رشته‌های کشاورزی و علوم دامی، برق، مدیریت سیستم و بهره‌وری، دبیری رشته‌های ریاضی، فیزیک، شیمی، مشاوره و راهنمایی، آموزش زبان انگلیسی و سنجش و اندازه‌گیری می‌باشد. 
متقاضیان می‌توانند برای دستسری به لیست کامل رشته‌های مورد نیاز به صفحه 7 شماره516 نشریه بازارکار مورخ 22/12/88 و برای تکمیل فرم ثبت‌نام به نشانی 
www.sazman-sama.com مراجعه و حداکثر تا تاریخ بیستم فروردین سال 89 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد