همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

حداقل خرید حق بیمه سربازی 450 هزار تومان است


حداقل خرید حق بیمه سربازی 450 هزار تومان است

مدیرکل امور فنی بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: حداقل خرید حق بیمه سربازی 450 هزار تومان و حداکثر آن یک میلیون و 600 هزار تومان است که می‌توانند به صورت اقساط پرداخت کنند.
احمد پایور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس«توانا» اظهار داشت: کلیه بیمه‌شدگان مشمول قانون تأمین اجتماعی که به هر نحوی حق بیمه خود را به سازمان پرداخت می‌کنند ، در صورت ارائه تقاضا و پرداخت حق بیمه متعلقه، ایام سربازی آنها جزء سوابق پرداخت حق بیمه منظور شود. 
وی در خصوص اشخاصی که معافیت سربازی دارند، گفت: شخصی که به هر نحوی از خدمت سربازی معاف شده است نمی‌تواند بیمه سربازی خود را بخرد. 
پایور در خصوص نحوه محاسبه خرید بیمه سربازی بیان داشت: میانگین حقوق 24 ماه قبل از درخواست را محاسبه می‌شود که 30 درصد از این میانگین مبلغ حق بیمه است که 23 درصد آن را دولت و 7 درصد دیگر توسط بیمه شده پرداخت می‌شود. 
مدیرکل امور فنی بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: هرچقدر حقوق بیمه شده بالاتر باشد رقم خرید حق بیمه بالاتر می‌رود. 
*مقرری بگیران بیمه بیکاری عیدی دریافت نمی‌کنند 
پایور با بیان اینکه مقرری بگیران بیمه بیکاری عیدی از سازمان تأمین اجتماعی دریافت نمی‌کنند، گفت: با توجه به اینکه در قانون، عیدی برای مقرری بگیران بیمه بیکاری تعریف نشده است به همین علت عیدی دریافت نمی‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد