همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان در مقطع کارشناسی ارشد طلبه



از سال آینده؛

جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان در مقطع کارشناسی ارشد طلبه می پذیرد



خبرگزاری رسا ـ سرپرست جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان از جذب طلبه در مقطع کارشناسی ارشد از سال آینده در این واحد خبرداد.


حجت الاسلام محمد جواد قره خانی، سرپرست جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان، در گفت و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان با بیان این که واحد جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان تحت نظارت مرکز علوم اسلامی طلاب خارجی را پذیرش می کند، گفت: در حال حاضر از 14 ملیت طلبه در این واحد مشغول به تحصیل علوم حوزوی هستند.

وی از فعالیت گروه های علمی مختلف در این مرکز خبر داد و افزود: هم اکنون گروه های علمی علوم قرآنی، زبان فارسی، فلسفه، عرفان و معارف اسلامی در جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان فعالیت می کنند.

حجت الاسلام قره خانی با بیان این‌که طلاب این واحد در مقاطع کاردانی و کارشناسی در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: این مرکز با توجه به ظرفیت موجود، در مقطع کارشناسی ارشد رشته زبان فارسی از سال آینده طلبه پذیرش خواهد کرد.

سرپرست جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان با بیان این‌که بیشترین پذیرش طلبه در این واحد از کشورهای آسیانه میانه است، خاطر نشان کرد: با توجه به این که این واحد یک مرکز بزرگ علوم اسلامی است طی برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است از سال های آینده بین ده تا بیست درصد طلاب پذیرشی از داخل کشور باشند.

وی نحوه پذیرش طلبه در این واحد را براساس ضوابط جامعه المصطفی العالمیه دانست و بیان داشت: طلاب پذیرش شده در این مرکزبه طور تدریجی در طول سال به این واحد می پیوندند.

حجت الاسلام قره خانی میزان استقبال برای تحصیل در این واحد را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: به دلیل محدودیت امکانات از پذیرش همه متقاضیان تحصیل در این واحد معذوریم.

گفتنی است، جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان بیش از یک دهه است با همکاری نماینده ولی فقیه در استان گلستان و برخی از علمای استان در گرگان راه اندازی و در حال فعالیت است./
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد