همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

معاون رییس جمهور : 40 هزار نیروی جدید جذب آموزش و پرورش می شود


معاون رییس جمهور : 40 هزار نیروی جدید جذب آموزش و پرورش می شود

 معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور از جذب 40 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این افراد براساس مقررات قانونی و عدالت استخدامی جذب آموزش و پرورش خواهند شد.   
"لطف الله فروزنده" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد باید براساس رعایت عدالت استخدامی و ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری که دستگاههای اجرایی را برای جذب نیرو موظف به صدور اطلاعیه و برگزاری آزمون کرده ، استخدام شوند.
وی تصریح کرد: مجوز استخدام تعدادی از نیروهای نهضت سواد آموزی نیز که مصوبه مجلس شورای اسلامی می باشد، به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده تا بتوان برخی از این نیروها که دارای شرایط لازم می باشند، را با رعایت ساز و کارهای قانونی استخدام کند.
فروزنده،در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در مشهد در خصوص همکاری قوا در انجام بهینه هدفمند کردن یارانه ها نیر گفت: هدفمندکردن یارانه ها کار بزرگی است و در طول تاریخ ایران چنین حرکت بزرگی صورت نگرفته و بار اصلی اجرای آن بر دوش دولت است.
وی تصریح کرد: این طرح ، تحول در ساختارهای اقتصادی کشور است و همه قوا با همدلی به دولت کمک کنند تا این طرح به صورت احسن اجرایی و عملیانی شود .
معاون رییس جمهور یادآور شد:اجرای طرح تحول اقتصادی بهره وری را در کشور افزایش می دهد و باعث اصلاح الگوی مصرف می شود و تلاش مضاعفی را طراحی خواهد کرد.
وی،در خصوص بازنشستگی پیش از موعد مقرر یادآور شد:در قانون بودجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرشان این بود که این قانون باقی بماند ولی در متن قانون در این زمینه دو شرط وجود دارد یکی این که دستگاه اجرایی با آن موافق باشد و دوم این که کارگروه با آن موافقت کند.
فروزنده یادآور شد:دولت تدبیری خواهد کرد تا زمینه باقی ماندن و حفظ نیروهای کارآمد دستگاه ها فراهم شود و بتوان از تجربه و تخصص کارشناسی آنها استفاده شود، چرا که نیروی انسانی سرمایه دستگاه های اجرایی محسوب می شود.
به گفته وی، تدبیر دولت به گونه ای خواهد بود تا بتوان از ظرفیت کارشناسی نیروها مجرب، کارآمد و باانگیره استفاده کند و آسیبهای موجود رفع و نقاط قوت این طرح تقویت شود تا بتوان پویایی و حرکت بیشتری در ساختارهای اداری و نیروی انسانی آینده دولت ایجاد کرد.
به گزارش ایرنا،معاون رییس جمهوری اسلامی ایران از روند اجرایی برخی از پروژه های مختلف عمرانی چهارمحال وبختیاری در نوروز بازدید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد