همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آگهی های استخدام در بروجرد را از ما بخواهید

آگهی های استخدام در بروجرد را از ما بخواهید

محل فروش آگهی های استخدامی مرتبط با استخدام دیپلم و استخدام های نظامی و سایر آگهی های استخدام در بروجرد برای کارشناسی به بالا در قسمت زیر آمده است

آدرس بروجرد چهارراه حافظ دکه روزنامه فروشی


تاریخ درج این مطلب ۲۴ تیر ۸۹

آگهی های امروز:

آگهی استخدام دیپلم برای ارتش

آگهی استخدام نیروی دریایی ارتش تا  ۸۹/۵/۰۴ متن کامل آگهی فروش در دکه چهارراه حافظ یا تماس با ۰۹۳۶۹۸۲۴۴۸۸ و حتما کد زیر را اعلام نمایید

۸۹۰۴۲۴p1612


خبر های بروجرد و استان



حادثه رانندگی در بروجرد یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت
جانشین فرمانده پلیس راه بروجرد گفت: براثر وقوع یک فقره تصادف در محور بروجرد به اراک یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
" ایرج حیدری " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در محور بروجرد به اراک بین خودروی سواری سمند و یک دستگاه مینی بوس روی داد.
وی اظهارداشت: علت این حادثه انحراف به چپ راننده سمند به دلیل خواب آلودگی گزارش شده است.

وی اضافه کرد: افراد کشته و مجروح از سرنشینان خودروی سمند می باشند.

منبع :خبرگزاری جمهوری اسلامی 1389/4/24


سیدحسین صابری:
مجموع اقدامات انجام شده برای توسعه و رونق لرستان قانع کننده نیست
خرم آباد - استاندار سابق لرستان گفت: از مجموع فعالیت ها و تلاش های انجام شده در طول دوره مسئولیت خویش در استان لرستان راضی هستم اما این میزان کار و تلاش قانع کننده نیست.
براساس تصمیم وزارت کشور و هیات دولت، "سیدحسین صابری" استاندار سابق لرستان به سمت استانداری اردبیل منصوب شده و "حبیب الله دهمرده" نیز به عنوان استاندار لرستان جانشین صابری شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، "سیدحسین صابری" روز پنجشنبه در جریان آخرین بازدید خود از طرح پتروشیمی لرستان و در روزهای آخر کاری خود در لرستان به خبرنگاران گفت: گمان می کنم به عنوان استاندار می توانستم اثرگذاری بیشتری را در لرستان داشته باشم چراکه این توانایی را در خود می دیدم.
وی اظهار داشت: بنا به تصمیم دولت در هرکجا که باشد خدمت می کنم و تا آخرین لحظه حضور در استان لرستان همچون روز اول کارهای روزانه خود را انجام خواهم داد.
وی تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی همه سرباز هستند و باید نسبت به تخصصی که دارند خدمت کنند.
صابری در خصوص پرسش خبرنگاران مبنی بر تعیین نمره تیم مدیریتی استان در دوره تصدی خود، گفت: نمره کار و تلاش جمعی مدیران استان بدون ارفاق بالای 15 است اما در خصوص عملکرد خودم مردم باید نظر دهند.

صابری، آب منطقه ای، راه و ترابری و آب و فاضلاب شهری را از جمله دستگاههای برتر استان لرستان دانست و افزود: سازمان آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی نیز اقدامات خوبی دراین مدت انجام دادند.

منبع خبرگزاری جمهوری اسلامی1389/4/24


60 میلیون یورو برای اجرای طرح پتروشیمی لرستان هزینه شده است
خرم آباد - مدیر کارگروه اجرای طرح پتروشیمی لرستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 30درصدی اجرای طرح، گفت: 233 میلیون یورو اعتبار برای احداث پتروشیمی لرستان در دور دوم سفر هیات دولت به لرستان تصویب شده که تاکنون 60 میلیون یورو از این اعتبار هزینه شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، "محسن احمدزاده" روز پنجشنبه در جریان بازدید استاندار لرستان از طرح احداث پتروشیمی استان، افزود: اکنون 540 نفر در طرح احداث پتروشیمی لرستان مشارکت دارند که پیش بینی می شود با بهره برداری از پتروشیمی لرستان زمینه اشتغال بکار بیش از دو هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این بخش فراهم شود.
وی اظهار داشت: در صورت بهره برداری از مجتمع پتروشیمی لرستان روزانه 1000 تن محصول پلی اتیلن در آن تولید و روانه بازار شود.
احمدزاده در خصوص ایجاد صنایع پایین دستی برای این طرح نیز گفت: چنانچه تنها نیمی از محصولات پتروشیمی در لرستان فرآوری شود برای 15 هزار نفر شغل جدید ایجاد خواهد شد.
وی، تحقق این امر را مستلزم همکاری مسئولان، سرمایه گذاری بخش حصوص و اطلاع رسانی مناسب اصحاب رسانه دانست.
وی افزود: بسیاری از قطعات مورد نیاز پتروشیمی در داخل و یا خارج از کشور از جمله اصفهان، قزوین، ساوه ، تهران و کشورهای کره و ژاپن در حال ساخت است و عملیت نصب آنها طی دو ماه آینده آغاز می شود.
احمدزاده یادآور شد: طرح احداث پتروشیمی لرستان در زمینی به مساحت 130 هکتار در حال احداث است و پیش بینی می شود تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
"سیدحسین صابری" که آخرین روزهای کاری خود به عنوان استاندار لرستان را سپری می کند، در این نشست گفت: مردم لرستان خاطره تلخی از پتروشیمی لرستان دارند و مدیریت ارشد استان تلاش کرد تا این تلخ کامی ها را به شیرینی تبدیل کند و ثمرات این طرح بزرگ ر در اختیار مردم قرار دهد.
صابری که به سمت استانداری اردبیل منصوب شده، افزود: پتروشیمی لرستان در مسیر خط پلی اتیلن غرب کشور قرار دارد و در شرایط فعلی پس از پتروشیمی کرمانشاه دومین پیشرفت را دارد.
وی، پیشرفت 35 درصدی پتروشیمی لرستان را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: اکنون چندین واحد صنایع تبدیلی در استان فعال است که مواد اولیه خود را از تهران و اراک تامین می کنند که با افتتاح پتروشیمی لرستان این روند تغییر می یابد.

وی تاکید کرد: نخستین مولفه برای جذب سرمایه گذار، ایجاد یک فضای آرام است که اگر این مهم محقق شود تمامی فرصت ها به تولید تبدیل خواهد شد.

منبع خبرگزاری جمهوری اسلامی1389/4/24


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد