همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای

توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای از اولویت های سال جدید تحصیلی است
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به همراه نظری مدیرکل و عسگری معاون آموزش متوسطه اداره کل، حضور در شهرستان ابهر از پروژه های خیر ساز گروه صنعتی هوا یار ، هنرستان شهید بهشتی و دبستان 6 کلاسه فرهنگیان و اندیشه بازدید کردند.
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ، ابراهیم سحرخیز ضمن تقدیر از اقدامات مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر که بستر مناسبی را برای مشارکت خیرین فراهم کرده اند، اضافه کرد: یک نگاه قابل تقدیر وتجلیل، هدایت این پروژه ها به سمت فنی حرفه ای و هنرستانهاست که می تواند در اشتغال پایدار وتوسعه منطقه نقش موثر داشته باشد.
این مقام مسئول اظهار داشت: اینکه یک رئیس آموزش وپرورش با انگیزه وافر خود تلاش کرده از اقصی نقاط کشور خیرین را به سمت مدرسه سازی در این شهرستان جلب و زمینه سرمایه گذاری را فراهم بکند، واقعا جای تقدیراست.
وی ابراز امیدواری کرد آموزش وپرورش هم بتواند در تجهیز هرچه بهتر فضاهای هنرستانها نهایت مساعدت را داشته باشد تادر آینده شاهد این باشیم که ابهر یک شهرستان رشدیافته وتوسعه یافته در غرب کشور به ویژه در استان زنجان حرف اول را درمسائل آموزشی، تربیتی وتوسعه زیرساخت ها داشته باشد.
معاون وزیرآموزش وپرورش همچنین از 3 ساله شدن هنرستانها خبرداد و افزود: اگر این کار انجام پذیرد جذب هنرآموزان نیز از طریق دانشگاههایی مثل شهید رجایی خواهد بود و امسال 1000نفر وسال آینده نیز همین تعداد را جذب خواهیم نمود . امید است سال آینده کارشناسی ارشد نیز داشته باشیم.
ابراهیم سحر خیز معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با تشریح ابعاد مختلف سند تحول بنیادین و لزوم اجرای نظام 3-3-6 در ساختار نظام آموزشی کشور گفت: نظام آموزش ابتدایی 132 کشور دنیا از 6 تا 8 سال است و این امر نشانگر توجه ویژه و اساسی آنها به دوره ابتدایی است .
وی با ابراز رضایت مطلوب از نحوه سازماندهی نیروها ، فضاهای آموزشی و آغاز با شکوه مدارس با انجام فعالیت های مربوط به پروژه مهر اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از نگاه وزارتی توانسته است امور مربوط به بازگشایی مدارس را بدون مشکل و دغدغه خاص آغاز کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد