همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

برگزاری آزمون هماهنگ فنی و حرفه ای بخش دولتی و خصوصی



برگزاری آزمون هماهنگ فنی و حرفه ای بخش دولتی و خصوصی
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه از برگزاری آزمون مرحله ششم دوره های آموزش فنی و حرفه ای بخش های دولتی و خصوصی سال جاری در دهم آذرماه خبر داد.
کوروش پرند در گفتگو با مهر از برگزاری مرحله ششم آزمون هماهنگ پایان دوره های آموزش فنی و حرفه ای بخش های دولتی و خصوصی سال جاری در دهم آذرماه خبر داد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه، اظهار داشت: داوطلبان شرکت در آزمون های سنجش مهارت بخش های اقتصادی شامل صنعت ساختمان، قالی بافان، بافندگان فرش، نان و غله و غیره که آزمون آنها در نهم آذرماه برگزار می شود، می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به نشانی اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کنند.
پرند افزود: همچنین شرکت کنندگان مرحله ششم آزمون هماهنگ پایان دوره های آموزش فنی و حرفه ای بخش های دولتی و خصوصی سال جاری نیز می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به نشانی اینترنتی azmoon.portaltvto.com مراجعه نموده و از طریق وارد نمودن مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کد ملی و یا شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباری که قبلا از طریق آن ثبت نام نموده اند، نسبت به دریافت کارت خود به صورت اینترنتی اقدام نمایند.
وی ادامه داد: 208 هزار و 368 نفر در آزمون هماهنگ  کشوری پایان دوره های آموزش فنی و حرفه ای که در 1279 حرفه و 539 حوزه آزمونی، دهم آذرماه برگزار می شود ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 91 هزار و698 نفر مرد و 116هزار و 670 نفر زن هستند و سوالات 25 حرفه به صورت همسان و هماهنگ کشوری طراحی و اجرا می شود.
این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه، همچنین از ثبت نام 35 هزار و 273 نفر شامل 28 هزار و 164 نفر زن و 7 هزار و 109نفر مرد در آزمون سنجش مهارت متقاضیان بخش های اقتصادی شامل قالی بافان، بافندگان فرش و نانوایان و غیره  که در 124 حرفه و 459 حوزه آزمونی برگزار خواهد شد، خبر داد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه، گفت: در آزمون بخش صنعت ساختمان که در 47 حرفه  و 472 حوزه آزمونی برگزار می شود، نیز 34 هزار و 72 نفر ثبت نام نموده اند که از این تعداد 17 نفر زن و مابقی مرد بوده اند.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به شرایط حضور داوطلبان در محل آزمون، اظهار داشت: به همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی و کارت ورود به آزمون برای ورود به جلسه الزامی است و استفاده از تلفن همراه، ماشین حساب قابل برنامه ریزی و سایر تجهیزات الکترونیکی در حین برگزاری آزمون اکیدا ممنوع است.
وی در خصوص شرایط قبولی در آزمون های سنجش مهارت، بیان داشت: حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی 50 از 100 و در آزمون عملی 70 از 100 است که شرط قبولی نهایی برای دریافت گواهینامه مهارت کسب حداقل نمره معدل 70 از 100 خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد