همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

احتمال کاهش 30 تا 40 درصدی قیمت خودرو



عضو شورای رقابت خبرداد:

احتمال کاهش 30 تا 40 درصدی قیمت خودرو

عضو شورای رقابت از احتمال کاهش 30 تا 40 درصدی قیمت خودروها بر اساس دستورالعمل جدید این شورا خبر داد و گفت: قیمت های جدید از روز یکشنبه عملیاتی می شود.

محمدعلی مددی با تاکید بر این که، آخرین جلسه شورای رقابت در خصوص تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: این دستورالعمل مبنای قانونی داشته و لازم الاجرا است.

وی گفت: چنانچه خودروسازان اعتراضی به این دستورالعمل داشته باشند، می توانند به کمیسیون اصل 90 یا هر نهاد دیگری که ذی صلاح باشد مراجعه کنند تا به اعتراض آنان رسیدگی شود.

این عضو شورای رقابت خاطر نشان کرد: خودروسازان در صورت اعتراض باید ثابت کنند که دستورالعمل قیمت گذاری شورای رقابت بر خلاف مصالح ملی تدوین شده است.

مددی تاکید کرد: افزایش قیمت ها از سوی خودروسازان غیرقانونی بوده و به طور قطع بعد از مصوبه شورای رقابت باید کاهش قیمت ها اعمال شود و ما به التفاوت دریافت شده از مردم به آنها بازگردانده شود.

وی گفت: در غیر این صورت و اگر جریانی بخواهد در مقابل قانون بایستد با آن مقابله می شود و دادستان به عنوان مدعی العموم می تواند علیه خودروسازان متخلف اقامه دعوا کند تا حقوق مردم به آنان بازگردانده شود.

وی یادآور شد: در دستورالعمل جدید قیمت گذاری خودرو حداکثر و حداقل متغیرهای موثر در قیمت خودرو دیده شده و قیمت ها بر اساس آن باید تعیین شود که به محض تصویب قابلیت اجرایی دارد.

مددی همچنین در مورد ورود کمیسیون اصل 90 مجلس به قضیه قیمت گذاری خودرو بیان کرد: این شورا صرفا می تواند به شکایات خودروسازان رسیدگی کند و هیچ گونه صلاحیتی برای قیمت گذاری خودرو ندارد.

وی تاکید کرد: تنها مرجع رسمی قیمت گذاری خودرو شورای رقابت است و وزارت صنعت، معدن و تجارت و کیسیون اصل 90 حق دخالت در این موضوع را ندارند.(ایرنا)


ثبت ایمیل در خبرنامه

مرتبط

آموزش مکانیک خودرو سمند samand

آموزش مکانیک خودرو پژو 405

رکورد عجیب 28 دختر در یک ماشین! +عکس

دلایل کاهش سطح روغن خودرو

9شرط رانندگی در باران

وانت سمند دردست آزمون

استعلام بیمه خودرو کشور

خودروی بدون سرنشین گوگل، امن تر از سرنشین دارها

جزئیات دریافت گواهینامه‌های جدید رانندگی در ایران

اخراج ۶۵۰ کارگر شهاب خودرو

مهندسی مکانیک گرایش : طراحی جامدات از دانشگاه علم و صنعت

با مدرک کاردانی مکانیک خودرو و4سال سابقه کار

نمایندگی های ایران خودرو دیزل شهرستان بروجرد

ثبت نام پرداخت خودکار هزینه سوخت خودرو از طریق صدای سپهر بانک صا

شرکت خودروسازی تاپکو



قلم خش گیر ماشین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد