همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان صندوق مهرامام رضا(ع) و سازمان فنی و حرفه ای بمنظور توانمندسازی و حمایت از کارآفرینان


  

روابط عمومی/ طی مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران صندوق مهرامام رضا(ع) و سازمان فنی و حرفه ای کشور تفاهم نامه همکاری میان این دو مجموعه به منظور توانمندسازی و حمایت از کارآفرینان، نخبگان مهارتی و پشتیبانان مشاغل خانگی منعقد شد.
جناب آقای حسین نژاد، مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) در این مراسم با اشاره به تغییر رویکرد صندوق در زمینه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اظهار داشت: این تغییر رویکرد ملزم به همکاری سازمان هایی نظیر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد و به این منظور صندوق مهرامام رضا(ع) برای طراحی مدل زنجیره ارزش (تامین  ، تولید و فروش ) جلسات مشترکی با سازمان و صاحبان مشاغل برگزار نمود.
مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) عنوان نمود: سازمان فنی و حرفه ای کشور مرکز پرورش مهارت هاست که گروهی از مشاغل را تحت پوشش قرار می دهد و این تفاهم نامه بمنظور برقراری تداوم و پیوستگی بین آموزش و اشتغال و استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری سازمان فنی و حرفه ای برای تحقق این طرح می باشد.
وی افزود: در فاز اول اجرای این طرح تا پایان سال 100میلیارد ریال بودجه درنظر گرفته شده و صندوق مهرامام رضا(ع) آمادگی افزایش آن را نیز دارد. سقف پرداخت تسهیلات به پشتیبانان تا یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن، افراد تحت پوشش نیز تا سقف 15 میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند که این تسهیلات پس از بررسی طرح کسب و کار آنها اعطا می‌شود.
جناب آقای حسین نژاد درخصوص بازپرداخت این تسهیلات گفت: این تسهیلات با کارمزد 4 درصد است و بازپرداخت وام‌های سرمایه در گردش به صورت یکساله و وام تجهیزات و لوازم تا 5 سال قسط‌بندی می‌شود.
وی ادامه داد: براساس این تفاهمنامه، پشتیبانان مشاغل که دارای مهارت ویژه هستند، توسط سازمان فنی و حرفه‌ای بررسی و شناسایی شده و در صندوق از نظر اقتصادی و مالی بررسی می شوند و پس از پرداخت تسهیلات نیز صندوق مسئولیت نظارت حین پرداخت و پس از پرداخت را برعهده می گیرد.
مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) افزود: هدف این تفاهمنامه ایجاد شغل در منزل نیست و هدف اساسی این است که آموزش دیدگان در محل‌هایی که در نظر گرفته میشود تجمیع شوند و با استفاده از افراد باتجربه و خبره پایداری این مشاغل تضمین شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد