همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کارت‌ شرکت در آزمون فنآوری ارشد و دوره کارشناسی حرفه‌ای ارشد دانشگاه علمی - کاربردی


  سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون تخصصی دوره مهندسی فنآوری ارشد و دوره کارشناسی حرفه‌ای ارشد دانشگاه جامع علمی – کاربردی سال 1393 می‌رساند که کارت شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان آزمون مذکور از روز چهار‌شنبه 3/2/1393 براساس مندرجات این اطلاعیه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. مطابق برنامه زمانی پیش بینی شده فرآیند آزمون رأس ساعت 8:30 صبح روز جمعه 5/2/93 در مراکز استانهای کشور برگزار خواهد شد. نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج می گردد. ضمناً سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت قابل پرینت و دریافت می‌باشد.

 
الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون 
کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز چهارشنبه 3/2/93 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به سایت اینترنتی سازمان مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه نمایند و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
 
ب‌ ـ آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون
آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون کلیه داوطلبان بر مبنای استان محل اقامت آنان (براساس بند 29 تقاضانامه ثبت‌نامی) به شرح جدول مندرج در این اطلاعیه می‌باشد. داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت بایستی روز پنج‌شنبه مورخ 4/2/93 صبح از ساعت 8:00 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت مراجعه نمایند.
 
ج- تذکرهای‌ مهم‌
1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 8، 11، 12، 13 و 16 (شامل نام‌خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، دین، کد اشتغال، معدل مقطع کاردانی، معدل مقطع کارشناسی و کدرشته‌محل‌های انتخابی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ 5/2/1393 منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و داوطلبان در صورتیکه نسبت به بندهای 3 و 7 (جنس و معلولیت) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است روز پنج‌شنبه مورخ 4/2/93 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. ضمنا در خصوص نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون تقاضایی پذیرفته نخواهد شد.
2- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند 14 (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون وجود داشت لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا تاریخ 7/2/93 به ارگان مربوطه مراجعه نمایید (داوطلبانیکه ارگان تایید کننده سهمیه آنان بنیاد شهید و امور ایثار گران می‌باشد لازم است حداکثر تا تاریخ 5/2/93 به قسمت ویرایش کارت آزمون در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور وارد شده و سهمیه مذکور را اصلاح نمایند) تا در صورت تأیید سهمیه، مشخصات این دسته از داوطلبان از طریق ارگان ذیربط در اختیار این سازمان قرار گیرد، در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد.
 
 
3- به داوطلبان توصیه می‏شود که مندرجات برگ راهنمای شرکت در آزمون را که همراه با کارت شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان قرار خواهدگرفت و قابل پرینت می‌باشد دقیقاً مطالعه نمایند و با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت ورودی و بر اساس آدرس حوزه‏های امتحانی که بر روی کارت شرکت در آزمون درج گردیده است حوزة امتحانی خود را شناسائی نمایند.
4- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس ‌باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و ... ‌باشد ضروری است در ساعات مشخص شده در بند «ب» شخصاً ضمن همراه داشتن دو قطعه عکس 3´4 (که در سال جاری تهیه شده باشد) و کارت شناسایی ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.
5- داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار و چند مداد سیاه نرم پر رنگ، مداد پاکن، مدادتراش و سنجاق به همراه داشته باشند. از ورود داوطلبانیکه کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.
6- داوطلبان از آوردن وسائل اضافی به جلسه آزمون (بجز مدارک مندرج در بند 5 فوق) و هرگونه وسیله ارتباطی، الکترونیکی، و محاسباتی ( از قبیل تلفن همراه ، پیجر و ماشین حساب) ، کیف دستی، ساک دستی،کتاب، جزوه، اکیداً خودداری نمایند. حوزه‌های امتحانی موظف به دریافت و نگهداری این ملزومات برای داوطلبان نخواهند بود. بدیهی است که به همراه داشتن هرکدام از وسایل مندرج در این بند در جلسه آزمون به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط برابر، قانون تقلب و تخلف رفتار خواهد شد.
7- آندسته از داوطلبان گروه آزمایشی صنعت، متقاضی شرکت در رشته امتحانی مهندسی فناوری ارشد فناوری اطلاعات گرایش امنیت شبکه (کدرشته امتحانی 582) که اقدام به انتخاب کدرشته محل 5534 (مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان) در اولویت­های انتخابی خود نموده­اند می­رساند براساس اعلام دانشگاه جامع علمی – کاربردی مرکز ذیربط در این کدرشته محل پذیرش دانشجو نخواهد داشت و کدرشته­محل مذکور از اولویتهای انتخابی داوطلبان حذف گردیده است.
 
قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری
ماده 5- تخلفات وجرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:
الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه‌دار.
ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل :
1- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.
2- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سوال برای تخلف در آزمون.
3- ثبت‌نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.
ج- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه‌دار.
د- کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون جهت پاسخ به سوالات.
هـ- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها.
و- هرگونه تغییر غیرمجاز سوالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.
ز-افشای سوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو.
ح- خرید یا فروش سوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد.
ماده 6- هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازاتهای زیر را درباره متخلفان دارند:
الف- در مورد مشمولان بند (الف) ماده (5): اخطار کتبی با درج در پرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذیربط یا محرومیت از گزینش در آزمون همان سال.
ب- در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده (5): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.
تبصره- آراء هیأت‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (6) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.
ماده 7- در مورد مشمولان بندهای (د)، (هـ)، (و) (ز) و (ح) ماده (5) هیأت‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (10.000.000) ریال تا یک میلیارد (1.000.000.000) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می‌نمایند.
ماده 8 – ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (5) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد موجب تشدید مجازات می‌شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می‌گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می‌باشد.
ماده 9- رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (6) و (7) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می‌گردد.
ماده 10- در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازاتهای مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (6)، هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت موسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود و چنانچه گواهی فارغ‌التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی می‌باشند.
ماده 11- چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلبی و سوابق تحصیلی وی مغایرتهای غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی می‌باشد.
ماده 12- هر موسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون‌های مورد بحث این قانون فعالیت می‌کند چنانچه در تخلفات ماده (5) مشارکت داشته باشد مجوز تاسیس آن لغو می‌شود و مدیران مسوول آنها علاوه بر محرومیت دائمی از تاسیس و اداره این گونه مراکز به مجازات‌های پیش‌بینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم می‌شوند و چنانچه موسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد مجازات مدیران مسوول آنها حداکثر مجازات مندرج در ماده (6) می‌باشد.
تبصره- در مورد آموزشگاههایی که فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذیربط مدعی‌العلوم نیز می‌تواند راساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.
در خاتمه اضافه می‌نماید که داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج شنبه 4/2/93 همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با شماره ‌تلفنهای‌ 99-88923595 یا بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور در میان بگذارند. 

 

جدول نام و آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون دوره مهندسی فنآوری ارشد و دوره کارشناسی حرفه‌ای ارشد دانشگاه جامع علمی - کاربردی سال 1393 براساس استان محل اقامت داوطلبان

 
نام‌ استان‌
شهرستان‌ محل‌
رفع نقص کارت‌ ‌
آدرس محل رفع نقص کارت
آذربایجان شرقی (10)
تبریز
تبریز: کوی ولیعصر، انتهای خیابان شهریار شمالی، 20متری صفا، ساختمان نور، مرکز آموزش علمی - کاربردی سازمان مدیریت صنعتی
آذربایجان غربی (11)
ارومیه
ارومیه: خیابان عمار، خیابان حج، روبروی سازمان نظام مهندسی، انتهای 14 متری، مرکز آموزش علمی - کاربردی سازمان مدیریت صنعتی
اردبیل (12)
اردبیل
اردبیل: شهرک کارشناسان، بلوار علی دایی، خیابان مدیریت، مرکز آموزش علمی - کاربردی مدیریت صنعتی
اصفهان (13)
اصفهان
اصفهان: دروازه شیراز، خیابان دانشگاه، درب شمالی، ساختمان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان
البرز(40)
کرج
کرج: حصارک، انتهای خیابان شهید بهشتی، میدان دانشگاه، دانشگاه خوارزمی، ساختمان آموزش اتاق 2
ایلام (14)
ایلام
ایلام: میدان مخابرات، ابتدای بلوار شهید خرم‌رودی، دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان ایلام
بوشهر(15)
بوشهر
بوشهر: خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس، معاونت آموزشی، اتاق 109
تهران (16)
تهران
تهران: ضلع شمال غربی میدان فردوسی (به سمت میدان انقلاب)، کوچه شاهرود، دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش آموزش کشور
چهارمحال وبختیاری (17)
شهرکرد
شهرکرد: بلوار آیت‌اله کاشانی غربی، بعداز چهارراه طالقانی، کوچه 72، پلاک 1، دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان چهارمحال و بختیاری
خراسان جنوبی (18)
بیرجند
بیرجند: بلوار شهدای عبادی (معصومیه)، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی
خراسان رضوی (19)
مشهد
مشهد: قاسم‌آباد، بلوار اندیشه، اندیشه 83، نبش مشکینی 26، مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد
خراسان شمالی (20)
بجنورد
بجنورد: کیلومتر 5 جاده اسفراین، روبروی CNG، مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد
خوزستان (21)
اهواز
اهواز: سپیدار، جنب فنی و حرفه‌ای، مرکز آموزش علمی - کاربردی سازمان زندان‌ها خوزستان
زنجان (22)
زنجان
زنجان: خیابان خرمشهر، بلوار شیخ اشراق، جنب اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، مرکز آموزش علمی - کاربردی مهارت زنجان، سالن شماره یک
سمنان (23)
سمنان
سمنان: بلوار هفده شهریور، اداره کل فنی و حرفه‌ای سمنان
سیستان و بلوچستان (24)
زاهدان
زاهدان: انتهای بلوار بزرگمهر، روبروی دانشگاه پیام نور زاهدان، مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای
فارس (25)
شیراز
شیراز: بلوار مدرس، خیابان آزادگان، روبروی موزه تاریخ طبیعی، مرکز آموزش کارخانجات مخابرات ایران
قزوین (26)
قزوین
قزوین: شهر محمدیه، انتهای بلوار مطهری، مرکز آموزش علمی - کاربردی علوم و فنون قزوین
قم (27)
قم
قم: خیابان شهید فاطمی(دورشهر)، کوچه شماره 1، جنب کلانتری 11، ساختمان شفیعه، مرکز آموزش علمی - کاربردی شفیعه
کردستان (28)
سنندج
سنندج: بلوار شهید چمران، خیابان تکیه و چمن، مرکز آموزش علمی – کاربردی مدیریت صنعتی سنندج
کرمان (29)
کرمان
کرمان: بلوار ولی‌عصر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، ساختمان کتابخانه مرکزی
کرمانشاه (30)
کرمانشاه
کرمانشاه: سه‌راه 22 بهمن، مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاد دانشگاهی
کهکیلویه و بویراحمد (31)
یاسوج
یاسوج: سالم‌آباد، بلوار کاشانی، کاشانی 19، مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی
گلستان (32)
گرگان
گرگان: انتهای ویلاشهر، جاده مریم‌آباد، بعداز شهرک جواد الائمه، مرکز آموزش علمی - کاربردی خانه کارگر استان گلستان
گیلان (33)
رشت
رشت: کیلومتر 5 جاده رشت به تهران، جنب دانشگاه گیلان، مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد کشاورزی میرزا کوچک‌خان استان گیلان
لرستان (34)
خرم آباد
خرم‌آباد: میدان 22 بهمن، خیابان جام‌جم، ابتدای کوی جهادگران، مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه خرم‌آباد
مازندران (35)
ساری
ساری: کیلومتر 6 جاده دریا، بعد از استادیوم ورزشی شهرداری، مرکزآموزش علمی - کاربردی سازه‌های سنگین مازندران
مرکزی (36)
اراک
اراک: میدان صنعت (پایانه مسافربری اراک)، مرکز آموزش علمی کاربردی ماشین‌سازی اراک
هرمزگان (37)
بندرعباس
بندرعباس: خیابان وحدت، بلوار ناصر، پشت مصلی بندرعباس، مرکز آموزش علمی - کاربردی بهزیستی هرمزگان
همدان (38)
همدان
همدان: خیابان مهدیه، بیمارستان مباشر سابق، مرکز آموزش علمی – کاربردی بهزیستی استان همدان
یزد (39)
یزد
یزد: بلوار دانشجو، سه‌راه تعاون، مجتمع ادارات استان، دانشگاه جامع علمی - کاربردی واحد استانی یزد
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد