همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 1393+اطلاعیه


 

 

کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 1393




 پیرو اطلاعیه مورخ 24/1/1393 بدین‌وسیله به اطلاع شرکت‌کنندگان آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1393 می‌رساند؛ کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور از تاریخ 31/1/1393 بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده بوده و داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای داوطلب (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی خواهند داشت.
آن‌دسته از داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی گردیده‌اند، می‌بایست از روز چهار‌شنبه مورخ 3/2/1393  تا روز شنبه مورخ  6/2/1393 نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر 50 کد) در سایت این سازمان اقدام نمایند. به این‌دسته از داوطلبان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و سایت دانشگاههای موردنظر اقدام نموده، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام نمایند. (دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق سایت این سازمان از عصر روز یکشنبه مورخ 31/1/1393 در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت).
نتایج اولیه داوطلبان:
 
نتایج اولیه به صورت چند برابر ظرفیت پذیرش در هر کدرشته امتحانی و براساس نمره کل حاصل از 80% نمره آزمون و 20% معدل (شامل معدل‌های تراز شده مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه‌ای) و با توجه به کدرشته امتحانی که داوطلب در آزمون آن شرکت نموده است، اعلام گردیده است.
تبصره 1: با توجه به آئین‌نامه ابلاغی آزمون دکتری، اصلاحیه مورخ 28/8/91 و نامه شماره 245233/2 مورخ 28/12/91 معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری استخراج اسامی چند برابر ظرفیت (مجاز به انتخاب رشته) براساس حدنصاب نمره‌ای که توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع تعیین و به سازمان اعلام شده است صورت گرفته است.
تبصره 2: افراد مجاز به انتخاب رشته با توجه به نمره اکتسابی، کد محل انتخابی و ظرفیت رشته محل‌ها و در مقایسه با سایر داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، برای مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی به کدرشته محل‌ها معرفی خواهند شد. بدیهی است فردی که مجاز به انتخاب رشته می‌شود، در صورت عدم احراز شرایط لازم در مقایسه با سایر انتخاب رشته کنندگان برای شرکت درمرحله بررسی سوابق علمی وآموزشی (مصاحبه) معرفی نخواهد شد.
پذیرش نهایی:
1- پس از انتخاب رشته توسط داوطلبان با توجه به ظرفیت هر کد رشته محل دانشگاهی و بر اساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و نمرات علمی آزمون و با در نظر گرفتن سایر ضوابط (از جمله سهمیه رزمندگان، مربی و ...) از بالاترین نمره تا چند برابر ظرفیت هر کدرشته محل، فهرست اسامی داوطلبان واجد شرایط شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی وپژوهشی (مصاحبه) استخراج (هر داوطلب حداکثر به پنج کدرشته محل معرفی می شود) و در اوایل نیمه دوم اردیبهشت ماه 1393 به منظور شرکت در مصاحبه و بررسی سوابق علمی، آموزشی وپژوهشی از طریق سایت سازمان اعلام خواهد شد.
 
2- داوطلبانی که اسامی آنان برای شرکت در مرحله  بررسی سوابق علمی، آموزشی وپژوهشی اعلام می‌گردد بایستی با توجه به جدول زمانی اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه اسامی درج می‌گردد با به همراه داشتن مدارک لازم به شرح مندرج در اطلاعیه ذیربط و مدارکی که مورد نظر دانشگاه مصاحبه کننده می‌باشد (با توجه به اطلاعات مندرج در سایت هر دانشگاه) به مؤسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه و در مصاحبه و  شرکت نمایند.
 
3- پس از انجام مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی وپژوهشی (مصاحبه) و اعلام نمرات از طرف دانشگاه‌های پذیرنده، گزینش نهایی داوطلبان براساس نمره کل نهایی حاصل از 30% نمره علمی آزمون (نمره کل اولیه) و 70% نمره مربوط به مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی وپژوهشی واصله از دانشگاه و اولویت کدرشته ‌محل‌هایی که برای مصاحبه معرفی شده‌اند، وهمچنین نتیجه بررسی صلاحیتهای عمومی صورت خواهد گرفت و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در نیمه اول شهریورماه 1393 اعلام خواهد شد.
 
4- پس از مشاهده کارنامه نتایج اولیه آزمون، آن دسته از داوطلبانی که در خصوص مندرجات کارنامه خود سوالی دارند، ضمن توجه به توضیحات مربوط به کارنامه که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و در سایت این سازمان درج گردیده است، لازم است حداکثر تا تاریخ 6/2/93 منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان تقاضای خود را ارسال نمایند.بدیهی است به درخواست هایی که پس از مهلت تعیین شده واصل گردد، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.
درپایان لازم است به اطلاع کلیه داوطلبان حاضر درجلسه آزمون برساند که پاسخنامه امتحانی داوطلبان از ساعت 18 روز سه شنبه 2/2/93 همراه باکلید نهایی برروی سایت سازمان قرار خواهد گرفت وداوطلبان می توانند نسبت به مشاهده پاسخنامه خود اقدام نمایند.


اخبار داغ|آگهی استخدام|شهرستان|عضویت در خبرنامه|فنی و حرفه ای|کنکورودانشگاه|کامپیوتر و اینترنت|سلامت|کارت شارژ|برترین ها|تماس با سایت

 

خرید عید از فروشگاه ما

برای دریافت آخرین مطالب روی مرورگر خود نوار ابزار سایت را از اینجا نصب کنید

ثبت ایمیل برای دریافت استخدامی

آگهی های استخدام امروز

دانلود هفته نامه بازارکار

اخبار پیام نور

اخبار دانشگاه آزاد

خرید شارژ سیمکارت

 

 

صفحه اول

نمایش ساده

برترینها

آرشیو اخبار

موضوعات

معرفی به دوستان

ارتباط با سایت

جستجو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد