همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی


  

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترسید تقی نوربخش ، زمان واریز حق خواروبار و مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را فروردین امسال ، همراه با متمم افزایش حقوق 25 درصدی آنان دانست.

وی همچنین گفت: حق سنوات بازنشستگان نیز حدودا 10 برابر شده است و به افرادی که بیش از 20 سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، به میزان هر سال، 5 هزار ریال پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، بودجه سال 93 این سازمان را بالغ بر 45 هزار میلیارد تومان دانست و افزود: از این میزان اعتبار حدود 11 هزار میلیارد تومان برای بخش درمان، 29 هزار میلیارد برای پرداخت مستمری و  مابقی نیز برای طرحهای عمرانی و سایر هزینه های تامین اجتماعی هزینه می شود.

دکتر نوربخش گفت: 120 میلیارد تومان برای مسکن، وام ازدواج و وام تحصیلی در بودجه سازمان برای مستمری بگیران مصوب خواهد شد که پس از تدوین آئین نامه های آن در خدمت مستمری بگیران و بیمه شدگان قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی مشمول همه 14 بند این سیاست هاست و یک ستاد اجرایی برای تبیین و عملیاتی کردن آن با حضور کارشناسان در سازمان ایجاد شده است.

نوربخش گفت: این سیاست ها می تواند مبنای برنامه های پنج ساله ششم قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد