همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تلاش برای بهره برداری از پروژه های هشت بهشت و باغ فدک بروجرد در هفته دولت


   تلاش برای بهره برداری از پروژه های هشت بهشت و باغ فدک بروجرد در هفته دولت

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پروژه های هشت بهشت و باغ فدک بروجرد از تلاش برای بهره برداری از پروژه های هشت بهشت و باغ فدک بروجرد در هفته دولت خبر داد.
بهروز محمدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: نزدیک به هفت سال است که با مشارکت شهرداری پروژه هایی را در بروجرد آغاز کرده ایم.

وی با بیان اینکه مدت زیادی پروژه ها راکد مانده است ادامه داد: شرکت سرمایه گذار این پروژه ها در بروجرد به تنهایی نمی تواند پروژه ها را به اتمام برساند و شهرداری بروجرد نیز ملزم به همکاری است.

وی افزود: تا کنون به تعهدات خود در خصوص اجرای کار پایبند بوده ایم و شهرداری نیز باید طبق موافقتنامه طرفین به تعهدات خود عمل کند.


محمدی اظهار داشت: در بخش هایپرمارکت و باغ فدک یکسری تغییر کاربری و کارهای اداری باید انجام بگیرد که شهرداری موظف به انجام آن است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذار با بیان اینکه تا کنون حرکتی از سوی شهرداری بروجرد صورت نگرفته است ادامه داد: متاسفانه هنوز در رابطه با رفع مشکلات اتفاقی نیفتاده اما اگر مشکلات حل شود ما تعهدات خود را انجام خواهیم داد.

وی افزود: در بخش پروژه هشت بهشت کار را شروع کرده ایم، مصالح خریداری شده و امید است با توجه به مشخص شدن زمان افتتاح پروژه ها آنها را به بهره برداری برسانیم.

محمدی تصریح کرد: با توجه به مشکلات زیادی که داریم اما ناامید نیستیم و تلاش می کنیم هرچه زودتر این پروژه ها به اتمام برسند.

وی با بیان این مطلب افزود: مدیریت شهرداری باید بداند که یک سرمایه گذار عنصر خارج از شهر نیست زیرا آثار اینگونه سرمایه گذاری ها متوجه مردم بروجرد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذار حامیان کیش تصریح کرد: علی رغم مشکلات فراوان، تصمیم داریم سرعت بیشتری به پروژه ها بدهیم و این سالها را جبران کنیم.

وی یاد آور شد: تا افتتاح پروژه ها در هفته دولت مدت زمان کوتاهی است اما امید می رود با تلاش مضاعف و همکاری همه جانبه شهرداری بروجرد بتوانیم تا موعد مقرر پروژه ها را به اتمام برسانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد