همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اصلاحیه آگهی استخدام پیمانی اداره کل ارشاد اسلامی اصفهان


اخبار داغ|آگهی استخدام|شهرستان|عضویت در خبرنامه|فنی و حرفه ای|کنکورودانشگاه|کامپیوتر و اینترنت|سلامت|کارت شارژ|برترین ها|تماس با سایت

 

خرید عید از فروشگاه ما

برای دریافت آخرین مطالب روی مرورگر خود نوار ابزار سایت را از اینجا نصب کنید

ثبت ایمیل برای دریافت استخدامی

آگهی های استخدام امروز

دانلود هفته نامه بازارکار

اخبار پیام نور

اخبار دانشگاه آزاد

خرید شارژ سیمکارت

 

 

صفحه اول

نمایش ساده

برترینها

آرشیو اخبار

موضوعات

معرفی به دوستان

ارتباط با سایت

جستجو

یک رشته شغلی به رشته های شغلی مندرج در آگهی استخدامی مورخ 88/8/16 افزوده شد .

 

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مفاد قانون استخدام کشوری و قانون مدیریت خدمات کشوری به استناد باقیمانده سهمیه برنامه چهارم دستگاه تعداد 1 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی (کتبی/شفاهی) و گزینش بصورت پیمانــی برای خدمت در استان اصفهان به شرح ذیل استخدام می‌نماید.

ردیف

عنوان ، رشته و طبقه شغلی

محل جغرافیایی خدمت*

تعداد مورد نیاز

طبقه شغلی

جنسیت

شرایط و مدارک احراز شغل

مرد

زن

1

کارشناس امور فرهنگی

نجف آباد

1

4-5

*

-

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی زبان و ادبیات عرب، تاریخ، علوم سیاسی، الهیات و معارف اسلامی

و مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته تحصیلی مدیریت امور فرهنگی

نحوه ارسال مدارک و مهلت ثبت نام :

* روی پاکت ارسالی مدارک، »مربوط به استخدام پیمانی« حتماً قید شود .

متقاضیان واجد شرایط رشته شغلی فوق، مدارک لازم را حداکثر تا تاریخ 5/9/88 با پست پیشتاز به نشانی اصفهان، خیابان ابشار دوم، ابتدای خیابان شهید آوینی، بعد از پل غدیر، کد پستی 31338/81668 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ارسال نمایند.

به مدارک ناقص و یا مدارکی که بعد از پایان مهلت ثبت نام به پست تحویل شده و یا از هر طریق دیگر ارسال گردیده ترتیب اثر داده نخواهد شد و مدارک ارسالی و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

 

داوطلبان لازم است جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط استخدام و دریافت فرم ثبت نام به آگهی استخدامی مورخ 16/8/88 مندرج در وب سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نشانی www.isfahanfarhang.gov.ir مراجعه نمایند.

*******

آگهی استخدام پیمانی مورخ 88/8/16

 

 

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مفاد قانون استخدام کشوری و قانون مدیریت خدمات کشوری به استناد باقیمانده سهمیه برنامه چهارم دستگاه تعداد 4 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی (کتبی/شفاهی) و گزینش بصورت پیمانــی برای خدمت در استان اصفهان به شرح ذیل استخدام می‌نماید.

 

ردیف

عنوان ، رشته و طبقه شغلی

محل جغرافیایی خدمت*

تعداد مورد نیاز

طبقه شغلی

جنسیت

شرایط و مدارک احراز شغل

مرد

زن

1

کارشناس امور هنری

اصفهان

1

4

*

-

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی نمایش و کارگردانی سینما

2

حسابدار

کاشان

1

4و5

*

-

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی

3

کاردان امور فرهنگی

مبارکه

1

3و4

*

-

دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی امور فرهنگی، روابط عمومی، زبان و ادبیات فارسی، ادبیات عرب و علوم اجتماعی

4

مسئول خدمات اداری

برخوار

1

4

*

-

دارابودن مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مدیریت دولتی و حسابداری

 

 

الف ) شرایط عمومی استخدام :

1- داشتن حداقل سن بیست سال تمام و حداکثر چهل سال

2-داشتن تابعیت ایران

3- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

4- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

5- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر

6- دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا مدرک همتراز (برای مشاغلی که مدرک همتراز در شرایط احراز آنها پیش بینی شده است)

7- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند

8- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

9- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

 

تبصره 1 ـ استخدام ایثارگران و خانواده‌های آنان براساس قوانین مصوب مربوط به خود خواهد بود.

 

ب ) شرایط اختصاصی:

1- شرط سنی مندرج در بند الف به شرح ذیل تغییر می یابد:

داشتن حداقل سن بیست سال تمام و حداکثر سن برای مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس 32 سال و فوق لیسانس 34 سال

2- تسلط به نرم افزارهای ICDL

 

ج ) مدارک مورد نیاز:

1- تکمیل برگ درخواست شغل ( با دقت و خط خوانا تکمیل گردد)

2- تصویر آخرین مدرک تحصیلی

3- تصویر صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات، تصویر صفحه آخر)

4- تصویر برگ پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم(ویژه برادران)

5- رسید بانکی مبنی بر پرداخت 32670 ریال به حساب جاری (980) خزانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران بعنوان حق شرکت در آزمونهای توانمندیهای عمومی و تخصصی، مصاحبه و آزمون عملی داوطلبان استخدام ( ایثارگران 50% مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از پرداخت هزینه مذکور معاف می باشند.)

6- دو (2) قطعه عکس 4Í3 جدید، تمام رخ، پشت‌نویسی شده، ( یک قطعه عکس روی برگ ثبت نام الصاق شود)

7- مشمولین بندهای 1، 2، 3 و 4 تذکرات ( ایثارگران، بسیجیان و معلولین عادی) ضروری است گواهی خود را از مراجع ذیصلاح ( سازمان بنیـاد شهید و امور ایثارگران، ستاد رسیدگی به امور آزادگان، نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امور جهادگران وزارت جهاد کشاورزی و سازمان بهزیستی) حسب مورد اخذ و همراه با سایر مدارک ارسال نمایند.

ضمناً در متن گواهی ارائه شده توسط خانواده جانباز باید قید از کارافتادگی کلی ( مبنی بر قادر نبودن ایشان ) که به تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رسیده باشد درج گردد. ضمناً خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید با ارائه تصویر آن می توانند ثبت نام نمایند و در غیر این صورت ضروری است گواهی لازم را از بنیاد مزبور اخذ و ارسال نمایند.

 

تذکرات :

1- ایثارگران شامل خانواده معظم شهدا، مفقودین، اسراء و همچنین آزادگان و جانبازان و خانواده آنها(خانواده آزادگان تا یکسال پس از آزادی آنها) و نیز رزمندگانی که (9) ماه متوالی و یا (12 ) ماه متناوب سابقه حضور داوطلبانه در جبهه را داشته باشند در صورت کسب حد نصاب نمره قبولی(60 درصد) و دارا بودن شرایط مذکور در آگهی با رعایت قوانین و مقررات مربوط از اولویت مقرر قانونی برخوردارخواهند بود.

1-1- از کل سهمیه استخدامی 5 درصد آن برای استخدام ایثارگران در نظر گرفته شده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است در حد سهمیه استخدامی تعیین شده به ترتیب نمره اکتسابی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند، انتخاب نمایند. ضمناٌ سهمیه استخدامی فرزندان شاهد 25 درصد بوده که به استناد بخشنامه شماره 16630/1802 مورخ 9/2/86 در اختیار سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است، لذا چنانچه افراد مذکور بخواهند در آزمون فوق شرکت نمایند در شمول بند 1-1 تذکرات قرار گرفته و همانند سایر ایثارگران از 5 درصد سهمیه استخدامی در نظر گرفته شده برخوردار خواهند بود.

 

2- بسیجیان که حداقل (4 ) سال سابقه خدمت عضویت فعال و مستمر در گردانهای عاشورا را داشته باشند با ارائه گواهی به شرط دارا بودن شرایط مساوی با سایر داوطلبان غیر ایثارگر در اولویت خواهند بود.

 

3- معلولین عادی به شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی و کسب حدنصاب نمره لازم(60 درصد) از 3 درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.

 

4- داوطلبان بومی در صورت داشتن شرایط مندرج در آگهی تا سقف 50% از مجوزهای استخدامی مربوطه از اولویت لازم برخوردار می باشند. بدیهی است در صورتیکه برای استخدام 50% بقیه سهمیه، سایر افراد بومی رتبه لازم را در بین کلیه افراد کسب کرده باشند امتیاز فوق مانع از جذب آنها به میزان بیشتر از 50% سهمیه استخدامی نخواهد شد.

1-4- افراد بومی به داوطلبانی اطلاق می‌شود که محل تولد آنان با محل جغرافیایی مورد درخواست یکی بوده یا حداقل دو مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را در محل مورد درخواست گذرانده باشند، نیز فرزندان نیروهای مسلح در صورتیکه محل سه سال از سنوات تحصیلی آنها(اعم از ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) با محل مورد تقاضای استخدامی یکی باشد بومی تلقی می شوند. داوطلبان موضوع این بند بایستی تاییدیه اخذ دو مقطع تحصیلی خود را از واحد آموزشی ذیربط دریافت و به همراه سایر مدارک مورد نیاز ارسال دارند.

 

5- داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضایی و ذیصلاح از خدمت دولتی منع شده باشند.

 

6- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده و همچنین مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

7- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی باشند.

 

8- در هر مرحله از مراحل مربوط به امتحان یا مسابقه چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.

 

9- داوطلبان در صورتی به عنوان پذیرفته شده مرحله اول معرفی خواهند گردید که حداقل 60 درصد نمره آزمون کتبی عمومی را کسب نمایند.

کلیه داوطلبان واجد شرایط موظفند در آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی شرکت نمایند، لیکن پذیرفته شدگان در آزمون ادواری سنوات گذشته در هر یک از دوره ها در صورت دارابودن شرایط مندرج در آگهی تا پایان مدت اعتبار کارنامه قبولی آنها، در صورت تمایل از آزمون توانمدیهای عمومی معاف می باشند. بدیهی است در صورت شرکت در آزمون عمومی ملاک نمره مکتسبه در آزمون مذکور خواهد بود.(ارسال تصویر کارنامه آزمون ادواری الزامی است)

 

10- موارد ذیل به شرط داشتن تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر افراد اضافه خواهد شد.

الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل داوطلبانه(از تاریخ 31/6/59 لغایت 29/5/67) خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه

ب) جانبازان و رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی

ج) افراد خانواده معظم شهدا، اسرا، مفقودین و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به انجام کار نمی باشند شامل: همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان 5 سال

د) آزادگان از حداکثر سن فوق الذکر معاف می باشند

ﻫ) افرادی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه، شهرداریها و کلیه دستگاههایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 22/11/57 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان خدمت غیر رسمی آنها

 

11- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته‌شدن در آزمون ( حداکثر 2 ماه پس از اعلام نتیجه ) بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.

 

12- کلیه پذیرفته شدگان طبق سند رسمی متعهد خواهند شد که حداقل به مدت پنج سال در محل انتخابی اشتغال داشته و تقاضای استعفا ، بازخریدی و یا انتقال به سایر شهرستانها و یا استانهای دیگر را ننمایند.

 

د) مواد و نحوه برگزاری آزمون :

1- آزمون توانمندیهای عمومی، شامل زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش، زبان انگلیسی، دانش عمومی رایانه، معارف اسلامی و اطلاعات سیاسی و اجتماعی، هوش و استعداد ویژه و ریاضی و آمار مقدماتی می باشد.

2- آزمون تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست می باشد

 

ه) نحوه ارسال مدارک و مهلت ثبت نام :

* روی پاکت ارسالی مدارک، »مربوط به استخدام پیمانی« حتماً قید شود .

متقاضیان واجد شرایط، مدارک لازم را حداکثر تا تاریخ 21/8/88 با پست پیشتاز به نشانی اصفهان، خیابان ابشار دوم، ابتدای خیابان شهید آوینی، بعد از پل غدیر، کد پستی 31338/81668 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ارسال نمایند.

به مدارک ناقص و یا مدارکی که بعد از پایان مهلت ثبت نام به پست تحویل شده و یا از هر طریق دیگر ارسال گردیده ترتیب اثر داده نخواهد شد و مدارک ارسالی و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

 

و) زمان توزیع کارت :

کارت ورود به جلسه آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی در ساعات اداری روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 4/9/88 و 5/9/88 در محل کارگزینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان توزیع‌خواهد شد. زمان و مکان برگزاری آزمون در روز توزیع کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.


 

بسمه تعالی

برگ درخواست شغل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

 

لطفا مشخصات را تمیز و با خط خوش بنویسید.

در این قسمت چیز ننویسید.

 

 

الف : مشخصات شخصی – شناسنامه‌ای:

 

1- نام خانوادگی : 2- نام : 3- نام پدر: 4- جنسیت : مرد £ زن £

5- شماره شناسنامه: 6- محل صدور شناسنامه: 7- تاریخ تولد: ( روز ماه سال )

8- محل تولد: 9- کد ملی:

 

 

ب : مشخصات تحصیلی :

10- مدرک تحصیلی : 11- رشته و گرایش تحصیلی:

12- محل تحصیل : 13- معدل :

 

ج : شغل مورد درخواست :

14) شغل مورد تقاضا : (فقط یک شغل) 15) محل جغرافیایی : (فقط یک محل)

 

 

سایر موارد :

16- وضعیت خدمت وظیفه : انجام داده £ معافیت دائم £

17- جزو سهمیه : ایثارگران £ افراد بومی £ معلولین عادی £

در صورت ایثارگری : نوع ایثارگری: مرجع تایید کننده:

18- نشانی کامل داوطلب : استان : شهرستان : خیابان : کوچه :

پلاک : کدپستی :

19-شماره تلفن تماس : کد شهرستان :

 

صحت کلیه موارد بالا مورد تأیید است

نام و نام خانوادگی

تاریخ و محل امضاء

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد