همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام جدید در پارس جنوبی 93


  

مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از همه کارجویان خواست که از طریق مراجعه به سامانه جدید ثبت نام کارجویان این مدیریت نسبت به روز آمدکردن اطلاعات خود اقدام کنند.

به گزارش شانا، با توجه به اعلام نیاز شرکتهای مستقر در پارس جنوبی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به اطلاع می رساند همه کارجویان که پیش از این در سامانه ثبت نام کارجویان این مدیریت ثبت نام به عمل آورده اند ضروری است با مراجعه مجدد به این سامانه و درخواست بازیابی کلمه عبور نسبت به روزآمد کردن اطلاعات خود اقدام کنند.

در این اطلاعیه آورده شده است: مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس پس از بررسی اطلاعات ثبت نامی کارجویان و اعلام نیاز شرکتها نسبت به معرفی کسانی اقدام خواهد کرد که در هنگام ثبت نام، اطلاعات کاملی از میزان تحصیلات ،سوابق شغلی، و دیگر علایق خود در سامانه کارجویان این مدیریت ثبت کرده باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس سامانه جدید ثبت نام کارجویان سازمان منطقه ویژه پارس را می توانید در اینجا ببینید.

نظرات 1 + ارسال نظر
داود 18 - اسفند‌ماه - 1393 ساعت 13:42

باسلام و خسته نباشید . جوانی 28 ساله متاهل دیپلمه . نیاز فوری فوری به کار دارم . شغل قبلی نصب کولر گازی بود که به دلیل تعطیلی بیکار شدم .خواهش میکنم کمک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد