همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام قوه قضاییه در سال ۹۳ +عنوان مشاغل وظایف و شرایط احراز آن ها


  


خبر ۹ فروردین ۹۳ – جهت رویت مرحله دوم اعلام نتایج با کد رهگیری وارد سامانه اعلام نتایج شوید -

خبر ۲۹ اسفند ۹۲ – اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه دردهه سوم اسفند ماه

نتایج اولیه آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه دردهه سوم اسفند ماه اعلام می شود.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این آزمون نتایج اولیه آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه همزمان در سراسرکشور از طریق پایگاه اینترنتی www.modiriat.org از ۲۱ اسفند ماه ۹۲ قابل دریافت می باشد.
معاون اداری مالی دادگستری استان فارس با اعلام این خبرافزود: داوطلبان با وارد کردن کد رهگیری خود می توانند نسبت به دریافت نتایج اولیه آزمون اطلاع اقدام نمایند.
حبیب میرزاد افزود: در نتایج اولیه اسامی سه برابر ظرفیت اعلام می گردد که پس از طی شدن مراحل گزینشی و مصاحبه های علمی اسامی ۴۱۳ نفر جهت جذب در کادر اداری دادگستری استان فارس اعلام خواهد شد.
گفتنی است آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه در استان فارس همزمان با سراسر کشور  با حضور بیش از ۱۳ هزار نفر شرکت کننده در روز ۱۱ بهمن ماه برگزار گردید.
خبر ۲۷ اسفند ۹۲ – نتایج مرحله دوم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ ۱۱ / ۱۱ / ۱۳۹۲ قوه قضائیه از روز شنبه مورخ ۹ / ۱ /۱۳۹۳ و از طریق همین سایت با استفاده از کد رهگیری قابل ر ویت خواهد بود.
خبر ۲۶ بهمن ۹۲ – صدور مجوز استخدام ۳ هزار نیروی قراردادی در قوه قضائیهعاون اداری و مالی قوه قضائیه به صدور مجوز تبدیل وضعیت ۳ هزار نیروی قراردادی به پیمانی در قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: سه آزمون برای کمبود نیروی انسانی در قوه قضائیه در نظر گرفته شده است.کهزادی با اشاره به برگزاری آزمون استخدام نیروی انسانی در ۱۱ بهمن جاری، خاطرنشان کرد: تعداد ۱۱۰ هزار نفر برای جذب ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در قوه قضائیه ثبت‌نام کردند.معاون اداری و مالی قوه قضائیه سهمیه گیلان از جذب نیروهای مذکور را ۱۷۲ نفر ذکر کرد و یادآور شد: گزینش استان گیلان افراد معرفی شده را جذب کند.وی تعداد نیروهای استخدامی مذکور را به غیر از خانواده شهدا دانست و اظهار کرد: تعداد ۳ هزار نفر راننده و نیروی خدماتی با برگزاری آزمون در قوه قضائیه به‌کارگیری می‌شوند.*جذب سالانه ۸۰۰ نفر قاضی در کشورکهزادی با بیان اینکه سالانه تعداد ۸۰۰ نفر کارآموز قاضی توسط قوه قضائیه جذب می‌شوند، تصریح کرد: قوه قضائیه پشتوانه تمام اهداف برای رشد و توسعه جامعه است و مردم باید به این قوه امیدوار باشند.
خبر ۱۲ بهمن ۹۲ -آ زمون استخدام قوه قضاییه دیروز ۱۱/۱۱  برگزار شد.

برای بررسی سوالات ازمون از همه دوستان درخواست میشود سوالات را در نظرات قرار دهند و جواب های درست را بیابند

خبر ۶ بهمن ۹۲ – رقابت ۵ هزار نفر در آزمون استخدامی دادگستری کرمان

معاون اداری مالی دادگستری استان کرمان گفت: امسال ۴ هزار و ۹۴۴ نفر برای احراز ۲۶ رشته شغلی در دادگستری استان کرمان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
علی امیرحسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان از برگزاری آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه و دادگستری استان کرمان در روز ۱۱ بهمن سال جاری خبر داد و اظهار داشت:
پیش از این زمان برگزاری آزمون ۲۷ دی ماه اعلام شده بود که به علت همزمانی با امتحانات دانشگاه‌ها زمان برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه به ۱۱بهمن ماه تغییر یافت.
معاون اداری مالی دادگستری استان کرمان گفت: امسال ۴ هزار و ۹۴۴ نفر برای احراز ۲۶ رشته شغلی در دادگستری استان کرمان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
امیرحسینی خاطرنشان کرد: داوطلبان تا ۱۰ بهمن ماه می‌توانند با مراجعه به سایت WWW.modiriat.org  با استفاده از کد رهگیری شش رقمی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.
وی تأکید کرد: آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری کرمان با هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاه آزاد اسلامی در پنج حوزه و دانشکده چمران در دو حوزه در شهر کرمان برگزار می‌شود.
معاون اداری مالی دادگستری استان کرمان در ارتباط با پاسخ به برخی سئوالات و ابهامات داوطلبان گفت: داوطلبان می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۲۳۴۸۵۰۵ تماس حاصل کرده و به طرح سئوال خود و دریافت پاسخ‌های مورد نظر اقدام کنند
امیرحسینی عنوان کرد: ثبت‌نام آزمون استخدام کادر اداری قوه قضائیه و دادگستری کل استان‌ها از ۱۲ دی ماه آغاز شد که تا ۳۰ دی ماه ادامه یافت و طی این مدت زمان حدود ۵ هزار نفر داوطلب در آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری کرمان ثبت‌نام کردند.
خبر ۸ دی – به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی شرکت کننده در آزمون استخدامی قوه قضائیه میرساند :
۱- به علت هم زمانی تاریخ برگزاری آزمون قوه قضائیه با امتحان دانشکاهها ، تاریخ آزمون از ۲۷ / ۱۰ / ۹۲ به ۱۱ / ۱۱/ ۹۲ تغییر داده شده .
۲- داوطلبان می توانند از تاریخ ۱ / ۱۱ / ۹۲ تا ۱۰ / ۱۱ / ۹۲ با مراجعه به همین سایت کارت ورود به جلسه خود را با وارد نمودن کد رهگیری شش رقمی دریافت نمایند
چنانچه بعد از خرید کارت و دریافت کد پیگیری بانک ، به هر دلیلی از ادامه فرآیند ثبت نام منصرف شدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد