همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

قبولی های آزمون استخدامی 92 خراسان شمالی فراخوانده شدند


  قبولی های آزمون استخدامی 92 خراسان شمالی فراخوانده شدند     
مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت: قبولی های استخدامی سال 92 دستگاه های دولتی این استان به کار فراخوانده شدند.
ˈولی گریوانیˈ دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بودجه لازم برای پرداخت حقوق استخدامی های جدید دستگاه های دولتی استان تامین شده و مشکلی برای به کارگیری این نیروها وجود ندارد.
وی اضافه کرد: تمام دستگاه های دولتی استان که در سال قبل ردیف استخدامی داشته و آزمون برگزار کرده اند، باید مراحل قانونی پس از آزمون از جمله گزینش و مصاحبه را برای پذیرفته شدگان انجام دهند.
گریوانی افزود: علاوه بر آن دستگاه هایی که کد استخدامی برای نیروهای پذیرش شده خود از وزارتخانه متبوع دریافت کرده اند باید نیروهای خود را به کار دعوت کنند.
مدیرکل منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت: براساس آزمون سال 92 برای حدود 519 نیروی جدید در دستگاه های دولتی ردیف استخدامی دریافت شده و تمام این نیروها نیز از طریق آزمون با دو برابر ظرفیت پذیرش شده اند.
وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی استان موظفند تا نیروهای استخدامی خود را تعیین تکلیف کرده و برای آنان فراخوان اشتغال به کار بدهند.
وی در مورد استخدامی های موسوم به ˈطرح مهرآفرین دولت دهمˈ گفت: استان خراسان شمالی در زمره استانهایی بود که این طرح را اجرا نکرد و مشکلی در این بخش ندارد.
در استان خراسان شمالی افزون بر 14 هزار نفر در دستگاه های دولتی اشتغال به کار دارند که طبق گزارش معاونت منابع انسانی استاندار خراسان شمالی 42 درصد از پست های سازمانی ادارات استان خالی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد