همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

یشنهاد برداشت 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی و تخصیص آن به صندوق مهر امام رضا(ع)برای رفع مشکل وام ازدواج جوانان


 

 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از پیگیری طرح دو فوریتی با هدف برداشت 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای وام ازدواج جوانان خبر داد .     
عبدالرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پیگیری ها برای وام ازدواج جوانان گفت: در حال حاضر جوانان مشکل وام ازدواج دارند. برای حل این مشکل طرحی دو فوریتی به مجلس در این زمینه ارائه شد که متاسفانه دو فوریت آن آرای لازم را کسب نکرد و تنها یک فوریت این طرح به تصویب نمایندگان رسید.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سال گذشته در بودجه 93 کمیسیون اجتماعی مجلس 3 هزار میلیارد برای وام ازدواج جوانان تصویب کرد اما کمیسیون تلفیق با این موضوع مخالفت کرد ولی پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص وام ازدواج جوانان و جلوگیری از کاهش جمعیت طرحی را ارائه دادیم مبنی بر اینکه معادل ریالی 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به صندوق مهر امام رضا(ع) برای پیگیری وام ازدواج جوانان اختصاص داده شود.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: البته این مبلغ به مدت 10 سال به شکل ودیعه و قرض در اختیار صندوق مهر امام رضا(ع) قرار دارد و این صندوق قرار است ظرف شش ماه وام ازدواج جوانان را به روز کند که تاکنون برای این طرح 152 امضا جمع آوری شده و هنوز هم ادامه دارد و به طور کلی اکثر نمایندگان مجلس از این طرح استقبال کردند.

خبرهای بیشتر در مورد وام ازدواج

 

www.icana.ir/Fa/News/258729

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد