همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در مرداد ماه امسال


نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی اعلام شد
جدیدترین جزئیات استخدام تامین اجتماعی

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان همدان اعلام کرد: همه مقاطع تحصیلی می توانند در آزمون استخدام تامین اجتماعی شرکت کنند.
محمد عسگری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه همدان، اظهار کرد: مجموعه تامین اجتماعی همدان برای تکمیل نیروهای انسانی در این سازمان در سال جاری نیرو استخدام می کند.
وی افزود: زمان پذیرش نیرو مشخص نسیت اما احتمال دارد زمان برگزاری آزمون 31 مرداد ماه سال جاری باشد.
عسگری با بیان این مطلب که باید از سوی تهران زمان ثبت نام اعلام شود، گفت: در حال حاضر منتظر اعلام زمان ثبت نام از تهران هستیم. بنابراین متقاضیان باید همچنان در انتظار باشند و زمان ثبت نام از طریق فراخوان اعلام خواهد شد.
عسگری تصریح کرد: تامین اجتماعی همدان برای امور درمانی و بیمه ای نیازمند نیرو بوده و در حوزه درمان رشته های مرتبط با امور درمانی و در حوزه بیمه ای رشته های حسابداری، مدیریت، اقتصاد و علوم اجتماعی نیرو می پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: تمامی مقازع تحصیلی از جمله دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس پذیرش خواهد شد و سایر جزئیات نیز در زمان اعلام فراخوان مشخص می شود.



خبر جدید

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت:تا31مردادآزمون استخدام 3هزار نفردرتامین اجتماعی برگزار می گردد.سیدتقی نوربخش دراین رابطه یادآور شد :تاپایان مرداد آزمون استخدامی برای سه هزار نفر درسازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد ودفترچه آزمون آن توسط سازمان سنجش درهفته های آینده توزیع می گردد.شایان ذکرست که آزمون دردو بخش بیمه ای ودرمانی برگزار ورشته های مورد نیاز ومدارک تحصیلی قابل قبول همچنین حداکثر سن ورود به سازمان نیز درآن دفترچه ذکر گردیده است.

 

 برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در مرداد ماه امسال     
در حال حاضر ۷۰۰ هزار و ۹۹۳ نفر تحت عنوان بیمه شده اصلی و مستمری بگیران با خانواده‌هایشان تحت پوشش این بیمه هستند.
محمد عسگری، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان همدان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۱۵۸ نفر در استان از بیمه بیکاری تامین اجتماعی استفاده می‌کنند، اظهار داشت: سال گذشته این تعداد ۲۴۴۰ نفر بوده است که با کاهش این تعداد روبرو هستیم.
به گزارش ایلنا از همدان؛ وی با اشاره به بدهکاری ۶۰ میلیارد تومانی کارگاه‌های استان به تامین اجتماعی افزود: در حال حاضر ۲۱۷۵۲ کارگاه در استان فعالیت دارند.
عسگری با بیان اینکه ۴۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، افزود: تعداد مستمری بگیران امسال ۵. ۷ درصد معادل ۲ هزار و ۸۶۰ نفر و همچنین تعداد بیمه شدگان اصلی ۲. ۷ درصد معادل ۶ هزار و ۸۷۰ نفر بیشتر از سال گذشته شده است.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان تصریح کرد: در سطح استان ۱۱ شبعه اصلی، ۸ شعبه اقماری داریم که امسال سه کارگزاری نیز اضافه شده است.
وی با بیان اینکه ۲۳۴ میلیارد تومان در سال گذشته هزینه کوتاه مدت و بلند مدت پرداخت شده است، افزود: در مجموع ۵ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان هزینه کوتاه مدت شامل غرامت، مرخصی زایمان و غیره پرداخت شده و همچنین ۲۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه بلند مدت شامل بازنشستگی، از کار افتادگی و بازماندگی از کار پرداخت شده است.
عسکری از افزایش ۲۵ درصدی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی خبر داد و گفت: از سال گذشته دفترچه‌های درمان در تمام شعب تامین اجتماعی یکسان صادر می‌شود و صدور لیست بیمه شدگان توسط کارفرما نیز اینترنتی انجام می‌شود.
وی از برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در مرداد ماه امسال خبر داد و عنوان کرد: در مجموع مجوز استخدامی برای ۵۲ نفر به استان همدان داده شده است که ۳۰ نفر در بخش بیمه‌ای و ۲۲ نفر در بخش درمانی پذیرفته می‌شوند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه متأسفانه بیش از نرم کشوری در استان همدان قالی بافان بیمه تامین اجتماعی شدند، افزود: اکنون ۲۱ هزار و ۲۵۷ نفر قالی باف و فعال در عرصه صنایع دستی از خدمات بیمه تامین اجتماعی ساتفاده می‌کنند که نرم کشوری بالا‌تر است و باید پالایشی نسبت بیمه شدگان انجام شود.
وی تصریح کرد: سال گذشته ۱۸ هزار و ۹۱۴ نفر کارگر ساختمانی بیمه شدند که سهمیه امسال هنوز اعلام نشده است و تقریبا وضعیت بیمه کارگران مطلوب شده است.
علیرضا صفری، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان اظهار کرد: عمده فعالیت‌های بخش درمان تأمین اجتماعی شامل درمان مستقیم، غیرمستقیم و کمیسیون پزشکی و طب کار است که خدمات در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های ملکی به صورت رایگان به بیمه شدگان تأمین اجتماعی ارائه می‌شود.
وی افزود: سال گذشته ۲۶۱ تخت و امسال ۲۷۶ تخت در هر یک از بیمارستان‌ها اعم از آتیه همدان، غرضی ملایر، اسدآباد و تویسرکان فعال است و به طور کلی ۷۷. ۵ درصد تخت در طول سال اشغال هستند.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان تصریح کرد: سال گذشته ۲۴ هزار و ۷۲ نفر بیمار در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان همدان بستری شد که شاهد رشد ۵ درصدی و متوسط اقمت بیمار ۲. ۵ روز بوده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۲ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۵۴۶ نفر به سیستم درمان مستقیم تأمین اجتماعی مراجعه کردند، گفت: از این تعداد ۱۴ هزار و ۳۳۴ مورد جراحی، ۹ هزار و ۱۷۲ مورد زایمان، ۹ هزار و ۳۰۹ مورد ویزیت پزشکان، ۵۷۵ هزار نسخه داروخانه، ۱۰۹ هزار و ۳۲۰ مورد مراجعه به آزمایشگاه و ۵۰ هزار مورد رادیولوژی انجام شده است.
صفری افزود: از آنجایی که ۷۴ درصد تخت‌ها در سال گذشته توسط بیماران اشغال بوده است در بین بیمارستان‌های تامین اجتماعی رتبه ۹ کشوری را کسب کردیم.
وی با اشاره به اقبال مردم نسبت به استفاده از خدمات درمانی تأمین اجتماعی اظهار کرد: ۲۷ درصد از کل مراجعه کنندگان به بیمارستان آتیه همدان و ۴۹ درصد از بیمارستان غرضی ملایر را بیمه شدگان غیرتأمین اجتماعی تشکیل می‌دهند که نشان از افزایش رضایت مردم نسبت به خدمات است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی ا همدان گفت: همزمان با هفته تامین اجتماعی مرکز پلی کیلنیک درمان تخصصی در ۵ گروه اطفال، زنان، قلب، مغزواعصاب و کلیه در همدان راه اندازی و افتتاح رسمی می‌شود که برای ساخت و تجهیز این مرکز ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
وی همچنین از آغاز عملیات سه پروژه عمرانی در هفته تأمین اجتماعی در همدان خبر داد و افزود: ساخت دو درمانگاه در شهرستان‌های بهار و رزن و پروژه انبار دارویی بیمارستان ملایر با ۱. ۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب از پروژه‌هایی است که در این هفته کلنگ زنی می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد