همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

معاونت اجتماعی پلیس گلستان استخدام می کند


  

معاونت اجتماعی پلیس گلستان استخدام می کند
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین داوطبین مرد جذب و استخدام می کند.
به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، علی بهرامی"معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان در این خصوص گفت: این معاونت در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان داوطلبان مرد در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت پیمانی استخدام نماید.
 وی گفت: به منظور بکارگیری افراد توانمند و متخصصی در مرکز مشاوره و دفاتر مدد کاری اجتماعی کلانتری های این معاونت به صورت تخصصی در رشته های روانشناسی( کلیه رشته ها ) ، مشاوره و راهنمایی ، مددکاری اجتماعی و مطالعات خانواده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرش و استخدام می کند.
بهرامی با اشاره به شرایط عمومی استخدام گفت: اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سابقه ی عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سوء پیشینه ی کیفری و داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر از شرایط عمومی استخدام برای داوطلبان می باشد.
 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان در پایان گفت: پذیرش و استخدام فقط در رشته های مصوب ناجا صورت می پذیرد و داوطلبان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۴۱۷۷۱ ، ۲۱۸۲۴۱۵در وقت اداری تماس و یا به آدرس، گرگان، پل فتحه باغ ،ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مراجعه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد