همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پروژه کمربندی بروجرد تا ۲ هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد


  فرماندار ویژه بروجرد گفت: پروژه کمربندی بروجرد حدود ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مراحل پایانی خود را طی می کند که تا ۲ هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
رضا آریایی در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار کرد: استاندار لرستان به همراه معاونان خود به بروجرد سفر کرده و از نزدیک پروژه در دست اجرای کمربندی بروجرد را مورد بازدید قرار داده است و در جریان مسائل و مشکلات مربوط به این پروژه قرار گرفت.


وی افزود: پروژه کمربندی بروجرد به طول 11 کیلومتر هم اکنون در دست اجرا است که این محور چهار بانده بوده و دارای چندین تقاطع غیر هم سطح و پل زیر گذر بزرگ است.
آریایی تصریح کرد: پروژه کمربندی بروجرد با پیشرفت فیزیکی 97 درصدی اعتباری بیش از 8 میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است که تا دوهفته آینده به بهره برداری می رسد.
فرماندارویژه بروجردعنوان کرد: از سوی استاندار لرستان 20 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه در اختیار راه و شهرسازی بروجرد قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: پروژه هشت بهشت یک پروژه است که در بخش خصوصی است و اعتبارات آن ها نسبت به پروژه های دولتی و ملی بیشتراست و پروژه های دولتی اعتبارات کمتری را به خود اختصاص می دهند که همیشه پیشرفت پروژه هایی که توسط بخش خصوصی اجرا می شود بیشتر است.
آریایی گفت: پس از بازدید استاندار از پروژه کمربندی بروجرد دستور دادند که این پروژه حداکثر در مدت 12 روز تکمیل و به بهره برداری برسد که هم اکنون 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مراحل پایانی عملیات اجرائی به سر می برد.

فرماندار ویژه بروجرد تصریح کرد: تنها مشکل موجود در بحث جاده کمربندی شهرستان بروجرد بحث روشنائی این جاده بود که این بحث نیز در حال اجراست و به زودی تکمیل می شود.

وی بیان کرد: استاندار همچنین از پروژه هشت بهشت بروجرد بازدید کردند و از نحوه پیشرفت کار ابراز رضایت کرد که بر اساس مسئول این پروژه فاز اول پروژه هشت بهشت در سال 95 به بهره برداری می رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد