همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

بیمه شدگان سوابق بیمه ای خود را از منزل مشاهده کنند


  

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل بااشاره به حرکت سازمان تامین اجتماعی به سمت ارائه خدمات غیرحضوری گفت: در راستای حرکت به سمت تامین اجتماعی الکترونیک، بیمه شدگان ارجمند می توانند جهت مشاهده سوابق خود، با ورود اطلاعات هویتی فرد از جمله کدملی، شماره بیمه شده و شماره سریال شناسنامه نسبت به مشاهده سوابق بیمه ای اقدام کنند.

سیدمجتبی موسوی افزود: در صورتی که بیمه شده ای با درج اطلاعات مذکور موفق به مشاهده سوابق بیمه ای خود نشد با اطمینان از عملکرد رایانه واینترنت خود، همراه با مدارک هویتی با مراجعه به شعب نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی خود اقدام نماید. وی خاطرنشان ساخت:بیمه شدگانی که پس از مشاهده سوابق بیمه ای به سابقه خود اعتراض دارند یا فکر می کنند فقط بخشی از سوابق بیمه ای آنها منظور شده است با در دست داشتن مدارک مستند از جمله فیش های پرداخت حق بیمه یا لیست حق بیمه، فیش حقوقی یا سایر مدارک به شعبه خود جهت بررسی سوابق آنها مراجعه کنند و در غیر این صورت از مراجعه حضوری به شعب خودداری کنند.

وی اظهار امیدواری کرد با حرکت پرشتاب سازمان تامین اجتماعی به سوی ارائه خدمات غیر حضوری از طریق ظرفیت اینترنت و سایر رسانه ها، در آینده ای نزدیک شاهد خدمات نوینی در راستای تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مخاطبان سازمان تامین اجتماعی باشیم.


گفتنی است بیمه شدگان می توانند از صفحه نخست سایت اداره کل تامین اجتماعی استان قم (www.qom.tamin.ir)و در بخش خدمات آنلاین بر روی آیکن « سوابق بیمه » کلیک نمایند و با رعایت نکات ذکر شده نسبت به رویت سوابق خود اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد