همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخر خون در غزه


  

مجله مهر- شیدا علی اکبر شیرازی :کارتونیست‌ها امروز بیشتر توجه خود را به غزه معطوف کرده اند که این روزها زیر آتش حملات اسرائیل به خاک و خون کشیده شده است. آن‌ها همچنین سران غربی را که دم از رهبری جامعه جهانی می‌زنند، در قبال سکوتشان در مقابل این جنایات به انتقاد کشیده اند.

1/بحران آب که حل و رفع آن حتی با تزریق میلیاردها دلار به شریان بازارهای مالی وکاهش تولید نفت نیز امکان‌پذیر نخواهدبود از مسائل مهم دنیای امروز است( Big Bend Gazette)

 

2/شمار قربانیان در غزه هر لحظه افزایش پیدا می‌کند و آخرین اخبار حاکی از این است که شمار شهیدان فلسطینی از مرز 718 نفر گذشته است . ( Gulf News)

 

3/ با توجه به اینکه حملات صهیونیسم ها به مردم غزه یک فاجعه انسانی و به مثابه نسل کشی است ،کشورهای غربی از جمله آمریکا در مقابل این جنایات سکوت کرده اند و در تلاش هستند که توجه جامعه جهانی را به حادثه هواپیمایی مالزی جلب کنند.(Arab News)

 

4/ عادات بد غذایی یکی از مشکلات جهان امروز است ، تحقیقات نشان داده است که مصرف زیاد  فست فود های محبوبی مانند مک دونالد باعث بیماری هایی نظیر چاقی، کبد چرب ، افسردگی و اعتیاد به مصرف آن ها می شود .( China Daily)

 

 

5/ مردم غزه زندانیان بزرگ ترین زندان رو باز جهان هستند  که این روزها توسط  رژیم صهیونیستی مورد جنایت جنگی واقع شده اند.  Lattuf Cartoon))

 

 

6/ سران و رسانه های کشورهای عربی ، اروپایی و غربی در سکوت محض خبری نسبت به فجایع اسرائیل در غزه به سر می برند و این در حالی است که آمریکا و اروپا خود را نماینده جامعه جهانی می‌خوانند. اما حتی یک تظاهرات مسالمت‌آمیزعلیه این کشتاروجنایت جنگی را نیز برنمی‌تابند. Lattuf Cartoon))

 

 

7/ ابوظبی،شبکه الجزیره قطررابه انتشار اخباردروغ درباره دیدارمقام‌های اماراتی واسرائیلی وحمایت ازعملیات رژیم صهیونیستی درغزه متهم کرده است. ( (Lattuf Cartoon

 

 

8/اصلی ترین قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه کودکان بی گناه هستند که این روزها هیچ بازی ای به جز شمردن آمبولانس هایی که حامل خانواده،دوستان و اقوامشان هستند را ندارند .  Cagle ))

 

 

9/در حمله اعضای گروه تروریستی بوکوحرام به شهری در شمال شرق نیجریه بیش از ۱۰۰ نفر کشته شدند. پیش از این، وزارت دفاع نیجریه اعلام کرده بود که موفق شده است این منطقه را از محاصره بوکوحرام خارج کند. اما به گفته نیروهای محلی بسیاری از سربازان کشته شده، و ارتش هم منطقه را ترک کرده است. ( (Cartoon Movement

 

 

10/ «مدزگیلبرت»پزشک نروژی که داوطلبانه برای کمک به غزه رفته است طی یک نامه خطاب به باراک اوباما رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا ار او دعوت کرده که تنها برای یک شب به بیمارستان شفا در غزه بیاید ،چون امکان ندارد که کسی قلب وقدرت داشته باشد،یک شب درشفا بماندو پس ازآن برای پایان دادن به سلاخی مردم فلسطین مصمم نشود. .  Cagle ))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد