همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جمشید ابوالفتحی سرپرست آموزش و پرورش بروجرد شد+تصاویر


 

 طی حکمی از سوی دکتر کریمی فر مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان جمشیدابوالفتحی به سمت سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بروجرد منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش بروجرد مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش بروجرد روز دو شنبه 6 مردادماه93 با حضور یوسفوند معاون پرورشی و فرهنگی، ساکی مشاورمدیرکل و رئیس اداره تعاون، قربانی رئیس اداره روابط عمومی  اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان ، در جمع کلیه همکاران اداری و فرهنگیان بروجرد در نماز خانه اداره برگزار شد.


abolfathi.jpg 

در این مراسم یوسفوند ، معاون پروشی و فرهنگی اداره کل ، ضمن تقدیر و تشکر از فرج اله شاهوردی زاده درزمان تصدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بروجرد گفت: ما این مراسم را مراسم تودیع و مراسم وداع نمی دانیم و اساسا در آموزش و پرورش وداع وجود ندارد وبا توجه به قابلیت های آقای شاهوردی زاده  بی شک ایشان در مسئولیت های دیگر منشاء خدمات مهمی خواهند بود.
 
m1.jpg 

در ادامه  این مراسم ، فرج اله شاهوردی زاده مدیریت قبلی آموزش و پرورش ، طی سخنانی فعالیت های دوران تصدی خود را تشریح کرد و  از همه همکاران اداره تشکر و قدردانی نمود.
 
سپس جمشید ابوالفتحی سرپرست جدید اداره آموزش و پروزش بروجرد ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، از همه همکاران فرهنگی خواست که ایشان را در انجام خدمت و ترویج فرهنگ ، تعلیم و تربیت در این شهرستان یاری نمایند.
 
ابوالفتحی پیشتر در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد سمت ریاست آموزش و پرورش بروجرد را نیز بر عهده داشته است.
گفتنی است فرج الله شاهوردی  از تاریخ 13/10/90 تاکنون مسئولیت آموزش و پرورش بروجرد را بر عهده داشت. وی در زمان ابوالفتحی مسئول حراست این اداره بوده است.
 
 2.jpg
3.jpg 
_4.jpg


اخبار روز بروجرد را از اینجا مشاهده نمائید

برای دریافت اخبار بروجرد اینجا ایمیل خود را ثبت نموده سپس لینک فعال سازی برای شما ارسال می گردد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد