همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه آزاد بروجرد شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد


 

  نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در استان های لرستان، همدان و مرکزی گفت: پروژه های نیمه تمام دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد که شامل ساختمان های کلینیک دندانپزشکی، کلینیک بیماری های خاص و پژوهشکده اساتید هستند به بهره برداری می رسند.

به گزارش تسنیم، علی محمد رنجبر امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی در بروجرد اظهار کرد: ساختمان های کلینیک دندانپزشکی، کلینیک بیماری های خاص، پژوهشکده اساتید، دانشکده دندانپزشکی، خوابگاه شماره 2 و محوطه سازی در شهریورماه امسال به بهره برداری می رسد.
نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در استان های لرستان، همدان و مرکزی در بازدید از پروژه های جدید دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد تصریح کرد: امروز دانشگاه آزاد بروجرد پیشتاز همه دانشگاه های استان های همدان، مرکزی و لرستان است.
رنجبر عنوان کرد: این واحد دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد را دانشگاهی زیبا و با عظمت است که دانشجویان زیادی را در زمینه علم آموزی در جامعه پرورش داده است.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در استان های لرستان، همدان و مرکزی سپس به درآمد زایی خارج از شهریه‌های دانشجویی اشاره کرد و افزود: با تولید ثروت از طرح های تحقیقاتی و دانش‌ بنیان می‌توان به درآمد زایی خارج از شهریه‌ دانشجویی دست یافت و رؤسای واحد‌ها باید سهم 12 درصدی درآمد غیرشهریه‌ای را جدی بگیرند و راهکارهای بهره ‌وری و درآمد زایی غیر از شهریه را در دستور کار خود قرار دهند.

رنجبر بیان کرد: از مسئولان دانشگاه خواستاریم با توجه به توسعه رشته های کاربردی متناسب با بازار کار و با توجه به تجمیع واحد علوم و تحقیقات با واحد دانشگاهی از رشته های مشترک در این واحدها را به دو گرایش مختلف تغییر دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد