همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

امام جمعه بروجرد: اعتبارات عمرانی در لرستان عادلانه توزیع نشده است


  امام جمعه بروجرد: اعتبارات عمرانی در لرستان عادلانه توزیع نشده است

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: افکار عمومی استان معتقد‌ند که در توزیع اعتبارات عمرانی بی عدالتی وجود دارد و مدیران شهرستانی نیز باید اعتبارات استانی و ملی خود را پیگیری کرده و از حق و حقوق شهرستان خود دفاع کنند.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام حسن ترابی در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای تحصیل تقوی، آمرزش گناهان، تهذیب نفس واصلاح قلب وخودسازی است.
وی افزود: فقط کسانی در این ماه بهر می گیرند که بیدار وهوشیار متوجه اهمیت ارزش وفضیلت این ماه شده باشند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: برپایی روز قدس سبب ذلت وخواری رژیم صهیونیستی شد و شرایط کنونی نواره غزه و جنایات صیونیستی روزجهانی قدس امسال را بسیار برجسته تر از سال های گذشته کرده بود.
‌وی با اشاره به این که یکی از برکات بی شمار انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)احیا نماز جمعه درایران بوده است، گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیارمهم وبزرگی را در طول این 33 سال که از عمر پربرکتش می گذرد داشته است که یکی از این دستاوردهای اسلامی همین نمازجمعه است.
امام جمعه شهرستان بروجرد عنوان کرد: در حال حاضر نمازجمعه در سراسر ایران اسلامی در 770 شهر احیاءشده ‌‌و یک اجتماع عظیم هفتگی است.
حجت‌الاسلام ترابی با اشاره به اینکه اسلام به سه اجتماه بزرگ تاکید داشته است اظهار کرد: نماز جماعت، نماز جمعه وکنگره حج اهتمام خاصی در اسلام به آنها شده است.
وی خاطرنشان کرد: نماز جمعه پایگاه وحدت، تریبون وحدت مردم وامام جمعه است ومنادی اتحاد است و برتقویت افکار عمومی مردم تاثیر به سزایی داشته و بهترین جایگاه برای بیان مسائل سیاسی است.
امام جمعه شهرستان بروجرد خطاب به مدیران اجرایی بروجرد گفت: خدمت رسانی مدیران به مردم در ماه رمضان باید مطلوب تر و سهل تراز ماه های دیگر باشد و باید مسئولان در حیطه خدمت رسانی کم وکاستی از خود به جای نگذارند و جوابگوی مردم به صورت روزانه باشند.
وی  به عدم توزیع مناسب اعتبارات عمرانی در استان اشاره کرد و افزود: افکار عمومی استان معتقدهستند که در توزیع اعتبارات بی عدالتی وجود دارد و مدیران شهرستانی نیز باید اعتبارات استانی و ملی خود را پیگیری کرده و از حق و حقوق شهرستان خود دفاع کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد