همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام نشده ها اینجا در خواست حود را ثبت کنید تا در این صفحه قرار گیرد


 

 مهدی سیدحمزه هستم کارشناس ارشد کشاورزی علوم دامی تغذیه دام و طیور با معدل ۱۶/۹۵ که این مقطع را بدون کنکور از طریق جذب نخبگان با معدل کارشناسی ۱۷/۳۱ ادامه تحصیل داده ام و در ۹۱ خدمت سربازی را به اتمام رساندم.و دو سال هست که دنبال کار میگردم… و این قصه ادامه دارد…. تماس ۰۹۱۹۷۵۸۱۲۷۸



سلام لیسانس حقوق دارم…استخدام قوه قضاییه چه زمانی هست؟

مهدی


کارشناسی معماری شدیدا نیاز به کار نیاز دارم …..

دوستان ممنون میشم

مهدی قزوین



منم لیسانس مامایی دنبال کارم
بچه ها کسی ازمون تامین اجتماعی شرکت کرده

چه جوریه ؟؟ سخته واقعا ؟؟ گزینشش چه طوره ؟؟

مهسا


سلام بچه ها.لیسانس نرم افزار دارم ساکن اراک.اگه کسی کاری سراغ داره ممنون میشم اینجا اگهی بزنه

سحر





شما هم برای درخواست اینجا ثبت کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
مرتضی 11 - مرداد‌ماه - 1393 ساعت 09:00

ارسال آگهی استخدام در استان خوزستان٬ شهر آبادان.
با تشکر فراوان

هستی 10 - مرداد‌ماه - 1393 ساعت 17:16

باسلام لیسانس علوم تربیتی هستم گرایش مدیریت آموزشی وبرنامه ریزی درسی مدرک کامپیوترهم دارم ودراستان کرمانشاه وشهرستان هرسین جویای کار میباشم.باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد