همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جذب 100 افسر ارشد در رشته فرماندهی علوم انتظامی


  

جذب 100 افسر ارشد در رشته فرماندهی
رئیس دانشکده فرماندهی و ستاد دانشگاه علوم انتظامی امین از اعلام اسامی قبول شدگان در آزمون دانشکده فرماندهی و ستاد خبر داد و گفت: امسال 100 نفر از افسران ارشد در سه گرایش، جذب شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر،سردار هندیانی در تشریح این خبر گفت: دانشکده فرماندهی و ستاد هرساله براساس سهمیه مصوب از وزارت علوم اقدام به جذب دانشجو می کند، به همین منظور در بهمن ماه گذشته، آزمون دانشکده فرماندهی و ستاد برگزار شد که 500 نفر از افسران ارشد که در رسته های مختلف ناجا مشغول به خدمتند، برای شرکت در این آزمون، ثبت نام کردند.
وی افزود: سازمان سنجش کشور از بین شرکت کنندگان، اسامی 340 نفر از قبول شدگان را اعلام کرد که بعد از طی مراحل مختلف و بررسی های انجام شده، 252 نفر برای مصاحبه دعوت شدند.
به گفته رئیس دانشکده فرماندهی و ستاد دانشگاه علوم انتظامی امین، از میان قبول شدگان، 100 نفر که در مصاحبه و تست ورزش، قبول شدند، جذب دانشکده دافوس شده و از مهرماه امسال سال تحصیلی خود را آغاز می کنند.
سردار هندیانی، تصریح کرد: ویژگی خاص امسال دانشکده فرماندهی و ستاد دانشگاه علوم انتظامی امین، دریافت مجوز از وزارت علوم برای جذب دانشجویان رشته فرماندهی در سه گرایش بود.
وی با تاکید براینکه سعی در توسعه هرچه بیشتر رشته های مختلف دانشکده فرماندهی و ستاد را داریم، یادآور شد: در گرایش فرماندهی و مدیریت 55 نفر، در مدیریت عملیات 30 نفر و در منابع سازمانی 15 نفر برای اولین بار امسال جذب خواهند شد است.
هندیانی، افزود: امسال به دنبال افزایش گرایش رشته منابع سازمانی و تعداد سهمیه ها در وزارت علوم هستیم تا نیروی انسانی مورد نیاز در تمامی بخش های مدیریتی و فرماندهی در رده های مختلف ناجا را تامین کنیم. علاوه براین، توسعه دکتری تکمیلی را نیز دنبال می کنیم و امیدواریم سال آینده بتوانیم ظرفیت در رشته های کارشناسی ارشد و دکتری را افزایش دهیم تا کارکنان پلیس در مدارج علمی بالاتر به مسئولیت خود ادامه دهند.
به گفته رئیس دانشکده فرماندهی و ستاد دانشگاه علوم انتظامی امین، فراخوان برای شرکت در آزمون دکتری دافوس در سال آینده، همزمان با وزارت علوم، پاییز امسال انجام خواهد شد تا تمامی افسران ارشدی که در رسته های مختل مشغول خدمت هستند با توجه به افزایش سهمیه که سال آینده دنبال خواهیم کرد تعداد بیشتری در رشته ها و گرایش های مختلف دافوس وارد شوند و تحصیل کند.


ثبت ایمیل که اگر خبری شد خبرتان می کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد