همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران


  

اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محمد احمدی اظهار کرد: آن دسته از داوطلبان ورود به مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران که به مصاحبه دعوت شده و در این مصاحبه شرکت کرده بودند، از 25 مردادماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه paziresh.whc.ir از وضعیت نهایی پذیرش خود در این مقطع تحصیلی آگاه شوند.
وی رشته‌های تحصیلی مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران را شامل تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، کلام اسلامی، کلام با گرایش‌های امامت، مهدویت و مذاهب اسلامی، فلسفه اسلامی، تاریخ اسلام، مدرسی ادبیات عربی، مطالعات اسلامی زنان و اخلاق و تربیت اسلامی ذکر کرد.
حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به اینکه پذیرش در مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران ویژه دارندگان مدرک سطح دو (کارشناسی) از حوزه‌های علمیه خواهران است یادآور شد: تحصیل در مقطع سطح سه به سه شیوه حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری انجام می‌گیرد که تمام رشته‌های دارای مجوز در شیوه حضوری و رشته‌های تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول و تاریخ اسلام برای فراگیری در شیوه نیمه حضوری و غیرحضوری ارائه شده است.
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه مهلت اعتراض به نتایج تا 27 مرداد تعیین شده است اضافه کرد: اسامی قبول شدگان مرحله تکمیل ظرفیت واحدهای حوزوی در تاریخ 10 شهریور اعلام خواهد شد.
وی گفت: تحصیل در مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران به صورت عادی طی هفت نیم‌سال و با گذراندن 100 واحد درسی انجام می‌شود و دانش‌آموختگان با ارائه پایان‌نامه موفق به اخذ مدرک سطح سه می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد