همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شهرداری‌های تازه‌تاسیس استان مرکزی


  

معاون استاندار مرکزی خبر داد
آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شهرداری‌های تازه‌تاسیس استان مرکزی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی از آغاز ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی شهرداری‌های تازه‌تاسیس استان مرکزی از طریق سایت استانداری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهدی زندیه‌وکیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی شهرداری‌های تازه‌تاسیس آوه، خنجین و شهباز از فردا به مدت یک هفته از طریق لینک ایجاد شده در سایت استانداری مرکزی به نشانی ostan-mr.ir صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: بر اساس مجوز اخذ شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری و مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، تعداد 21 نفر کارشناس در رشته‌های امور اداری، امور عمرانی، خدمات شهری، متصدی امور دفتری، امور مالی و خدمات امور مالی، فضای سبز، آتش‌نشان و  آتش‌نشان راننده از طریق انتشار آگهی و برگزاری آزمون برای اشتغال در شهرداری‌های تازه‌تاسیس شهرهای آوه، خنجین و شهباز به‌کارگیری می‌شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: آزمون استخدامی جذب نیرو برای شهرداری‌های تازه‌تاسیس آوه، خنجین و شهباز، 21 شهریور ماه سال جاری در 9 رشته شغلی برگزار و تا سه برابر مجوز استخدامی مربوطه به ترتیب نمرات اکتسابی از شرکت‌کنندگان در آزمون برای انجام مراحل بعدی شامل مصاحبه علمی تخصصی و آزمون عملی در رشته‌های آتش‌نشانی و راننده آتش‌نشان دعوت به عمل می‌آید.
رئیس کمیته اجرایی آزمون شهرداری‌های تازه تاسیس استان مرکزی با تاکید بر خلاف قانون بودن ثبت‌نام افراد دارای مدرک تحصیلی بالاتر یا پایین‌تر از موارد اعلامی، افزود: مسئولیت هرگونه اشتباه در فرآیند ثبت‌نام و ارائه اطلاعات خلاف واقع که موجب حذف نام متقاضی شرکت در آزمون می‌شود، به عهده خود افراد است.
زندیه‌وکیلی با تاکید بر جذب این نیروها بر اساس قوانین و مقررات گفت: بر اساس شرایط اعتباری و اقلیمی هر شهر و پیشنهادات شهرداران مربوطه سهمیه استخدامی شهرداری آوه هشت نفر، شهرداری خنجین شش نفر و شهرداری شهباز هفت نفر است که انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در مراحل آزمون تخصصی، مصاحبه یا آزمون عملی و گزینش صورت خواهد گرفت و تا قبل از صدور احکام استخدام پیمانی برای پذیرفته‌شدگان هیچ‌گونه حقی ایجاد نمی‌شود.
به گفته وی ثبت‌نام‌کنندگان باید به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در تاریخ‌های 19 و 20 شهریور ماه سال جاری به لینک ایجاد شده در سایت استانداری مراجعه کنند.
رئیس کمیته اجرایی آزمون شهرداری‌های تازه تاسیس استان مرکزی بیان داشت: زمان و مکان برگزاری آزمون استخدامی جذب نیرو برای شهرداری‌های تازه‌تاسیس آوه، خنجین و شهباز در کارت ورود به جلسه آزمون که از طریق سایت مذکور توزیع می‌شود، درج شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد