همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تاریخ پرینت کارت و نحوه‌ برگزاری آزمون دوره فراگیر ارشد 93پیام نور


 

خبر جدید

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره فراگیر مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه پیام‌نور در سال 1393 می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ 14/6/93 در 92 شهرستان و مراکز استانهای مختلف کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 دقیقه صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان رأس ساعت هشت صبح بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون از روز سه‌‌شنبه مورخ 11/6/93 بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند. اطلاعیه تکمیلی سازمان در این خصوص و نیز آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون بر روی سایت این سازمان و همچنین نشریه پیک سنجش (هفته‌نامه خبری و اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) در روز دوشنبه مورخ 10/6/93 درج خواهد شد.


خبرهای قبلی

 مهلت ثبت نام در آزمون فراگیر پیام نور تمدید شد     

فرایند ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا 28 خرداد تمدید شد.
به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال جاری دانشگاه پیام نور تا 28 خردادماه در سامانه سازمان سنجش، تمدید شد.
آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه 14 شهریورماه در سراسر کشور برگزار می شود.
بازه زمانی برگزاری آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور تغییر کرده و از این پس این آزمون در شهریورماه برگزار خواهد شد.

دریافت اخبار سایت از اینجا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد