همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پرسش های متداول استخدام در گروه صنعتی گلرنگ


  

گلرنگ در چه حوزه های شغلی نیرو نیاز دارد؟
با توجه به سرعت رشد بالای این گروه در بسیاری از حوزه های شغلی و مدیریتی نیازمند نیروهای توانمند هستیم که بسیاری از موقعیت های شغلی لازم در گروه صنعتی گلرنگ معمولا در قالب آگهی های استخدامی در بخش "آگهی های استخدامی" در وبسایت گروه صنعتی نمایش داده می شود
شرایط عمومی کار در گلرنگ چیست؟
1)     متدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی
2)     دارا بودن حداقل 18 سال سن
3)     انجام خدمت نظام وظیفه یا دارا بودن معافیت‌های قانونی برای آقایان
4)     داشتن تحصیلات و تخصص لازم برای شغل مربوطه
5)     نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر
6)     عدم اعتیاد به الکل و مواد مخدر
7)     عدم اشتهار به بدنامی و فساد اخلاقی
8)     داشتن تندرستی و توانایی انجام وظایف محوله براساس شرح شغل
گروه صنعتی گلرنگ چه تعداد نیرو در سال استخدام می کند؟
چشم انداز گروه صنعتی گلرنگ، رسیدن به ۱۰۰ هزار نفر همکار در سال ۱۴۰۱ است. با در نظر گرفتن این چشم انداز، گروه صنعتی گلرنگ که در کسب و کارهای مختلفی فعالیت می کند در حوزه های مختلف نیازمند جذب زیاد نیروهای توانمند در هر سال استخدام می باشد.
از کجا مطمئن شویم رزومه ما به دست شما رسیده است؟
پس از تکمیل و ثبت رزومه در سایت، پیغامی به شما نمایش داده می شود که رزومه شما دریافت و در بانک رزومه های گروه صنعتی گلرنگ ذخیره شده است. لذا پیش از مشاهده پیغام مذکور از سایت خارج نشوید. همچنین بلافاصله برای شما ایمیلی ارسال خواهد شد که اطلاعات تکمیلی در آن قید شده است. همچنین با VERIFY کردن آن ایمیل و ورود به پنل کاربری می توانید رزومه خود را به روزرسانی کنید.
پس از پر نمودن فرم پرسشنامه استخدامی ، چه زمانی با ما تماس گرفته خواهد شد؟
همگی رزومه های ثبت شده در بانک رزومه ها، به صورت هفتگی بررسی می شوند. در صورتی که مشخصات رزومه ارسالی، با موقعیت های شغلی موجود در گروه تطبیق داشته باشد، حداکثر طی ۲ هفته با متقاضی تماس گرفته خواهد شد و باقی رزومه ها در بانک اطلاعات ما محفوظ می ماند و در فرصت های شغلی بعدی در صورت تطبیق مشخصات شما با شما تماس خواهیم گرفت.
آیا آپلود رزومه pdf و مدارک تحصیلی  در سایت الزامی است؟
آپلود رزومه در قالب فایل DOC یا PDF الزامی نیست ولی می تواند بسیار کمک کننده و موثر باشد و ما توصیه می کنیم که درصورتیکه رزومه آماده دارید حتما پیوست کنید.
آپلود مدارک تحصیلی در این مرحله توصیه نمی شود.
آیا امکان ایمیل کردن /فکس کردن رزومه به واحد منابع انسانی وجود دارد؟
متقاضیان می توانند رزومه تکمیلی خود را به آدرس های jobs@golrang.com یا hr@golrang.com  ایمیل کنند.
آیا امکان مراجعه حضوری جهت تکمیل فرم استخدام وجود دارد؟
با توجه به امکان تکمیل فرم استخدامی به صورت آنلاین و  امکان ایمیل کردن رزومه، نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد.
در صورتی که تماسی با ما گرفته نشود، چگونه می توانیم پیگیری کنیم؟
در صورت برخوداری متقاضی از شرایط احراز اولیه در موقعیت های شغلی موجود، حتما با متقاضی تماس گرفته خواهد شد. در صورت نیاز، متقاضیان می توانند با ارسال ایمیل با موضوع "پیگیری" به آدرس‌های jobs@golrang.com یا hr@golrang.com پیگیری نمایند.
چطور می توانیم رزومه خود را  در سایت به روز نمائیم؟
با کدکاربری و رمز عبور تخصیص یافته، هر کاربر می تواند در سایت وارد شود و رزومه خود را به روز نماید. در اولین ثبت نام در سایت به طور خودکار ایمیل شما همان نام کاربری شما خواهد بود و شماره ملی شما رمز عبور خواهد بود که می توانید رمز عبور را بعدا تغییر دهید. توجه فرمایید که اولین ورود شما به پنل کاربری برای  به روز رسانی رزومه، منوط به VERIFY  شدن ایمیل شما از طریق ایمیلی که برای شما ارسال شده است می باشد.
آیا مراحل بررسی شدن رزومه ما در سایت نمایش داده می شود؟
با توجه به تعدد شرکت های گروه صنعتی گلرنگ و احتمال معرفی هر متقاضی به دیگر شرکتها، مراحل مختلف بررسی در سایت نمایش داده نمی شود. معمولا متقاضیانی که در فرآیند بررسی قرار دارند از طریق ارتباط با واحد منابع انسانی شرکت مادر در جریان وضعیت خود هستند.
اطلاعات رزومه ما در سایت به چه کسانی نمایش داده خواهد شد؟
کلیه اطلاعات ثبت شده در سایت کاملا محرمانه خواهد بود و فقط توسط همکاران منابع انسانی گروه صنعتی گلرنگ و به منظور بررسی در موقعیت های شغلی احتمالی گروه مورد استفاده قرار می گیرد.
آیا  متقاضیان بدون سابقه کار در گلرنگ بررسی می شوند؟
بله در صورتیکه متقاضیان، فارغ التحصیل رشته های مورد نیاز از مراکز آموزشی معتبر باشند، این امکان وجود دارد که در فرایند استعدادیابی و پرورش ما قرار بگیرند و جذب شوند
همچنین در برخی موقعیت های شغلی و در صورت تائید مدیر مستقیم واحد مربوطه، امکان بررسی و جذب متقاضیان بدون سابقه کاری نیز وجود دارد.
آیا امکان همکاری پاره وقت یا جذب دانشجو در گلرنگ وجود دارد؟
در برخی موقعیت های شغلی و در صورت تائید مدیر مستقیم واحد مربوطه، امکان همکاری نیروی پاره وقت یا دانشجو بررسی نیز وجود دارد.
آیا امکان همکاری افراد بازنشسته نیز با گلرنگ وجود دارد؟
در ارزیابی های واحد منابع انسانی گروه صنعتی گلرنگ، با توجه به رویکرد جوانگرائی این گروه، معمولا متقاضیانی که پیش از این بازنشسته شده اند در اولویت های بعدی بررسی قرار می گیرند.
آیا  امکان کارآموزی یا تعریف پایان نامه در گلرنگ وجود دارد؟
در برخی موارد و در صورت تائید مدیران مربوطه، این امکان وجود دارد. بهتر است در اینصورت با آدرس های ایمیل   jobs@golrang.com یا hr@golrang.com  و با ذکر مشخصات کامل خود و موضوع مورد تحقیق درخواست خود را ارسال نمایید.
در صورتی که استخدام نشویم، رزومه ما در سایت باقی خواهد ماند؟
همه رزومه های موجود در سایت محرمانه باقی می ماند و حذف نمی شود.
در صورتی که شرکتهای گروه صنعتی نیز نیرو نیاز داشته باشند، از رزومه های موجود در این سایت نیز استفاده خواهد شد؟
شرکتهای گروه صنعتی گلرنگ معمولا نیاز های استخدامی خود را به واحد منابع انسانی شرکت مادر اعلام می کنند. لذا رزومه های موجود در سایت در صورت تطابق با شرایط احراز اعلام شده از طرف شرکت ها، به شرکت مربوطه ارجاع خواهد شد.
روزها و ساعات کاری در گروه صنعتی گلرنگ چگونه است؟
ساعات کاری طبق آئین نامه مصوب در گروه صنعتی گلرنگ، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۴۵ الی ۱۶:۱۵ و روزهای پنجشنبه از ۷:۴۵ الی ۱۱:۴۵ می باشد.
محل دفتر اصلی گروه صنعتی گلرنگ کجاست؟
شرکت مادر گروه صنعتی گلرنگ در خیابان ولیعصر، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی یکم، پلاک ۱۵ قرار دارد.
آیا امکان همکاری برای متقاضیانی که ساکن تهران نیستند نیز وجود دارد؟
متقاضیان ساکن تهران در موقعیت های شغلی موجود در این شهر در اولویت بررسی قرار دارند با این حال رزومه های مربوط به همکاران شهرستانی برای شعب شهرستان شرکت های گروه صنعتی گلرنگ ارسال خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد