همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

انتقال و کپی سریع


  

مبتدی

انتقال و کپی سریع

همان‌طور که می‌دانید با کلیک راست روی فایل‌ها و پوشه‌های ذخیره شده در ویندوز و انتخاب گزینه‌ Copy، می‌توانید یک نسخه از فایل انتخاب شده را در محل دیگری روی هارددیسک کپی کنید.

همچنین با انتخاب گزینه‌ Cut می‌توانید فایل انتخابی را از محل فعلی به محل جدیدی روی هارد‌دیسک منتقل کنید. اما روشی ساده‌تر هم هست. با استفاده از هک‌های رجیستری زیر می‌توانید گزینه‌های Copy to Folder و Move to Folder را به منوی راست کلیک ماوس اضافه کنید تا با استفاده از آنها براحتی فایل‌های مورد نظرتان را به محل دلخواه روی هارد‌دیسک منتقل کرده یا یک نسخه کپی از آنها ایجاد کنید. با استفاده از این قابلیت دیگر به جابه‌جایی بین پنجره‌های مختلف نیاز نخواهید داشت و تنها کاری که ‌باید انجام دهید کلیک راست روی فایل‌های مورد نظر و انتخاب مسیر مقصد از پنجره‌ به‌نمایش درآمده است.

1ـ با مراجعه به لینک‌های زیر، فایل‌های مورد نیاز جهت افزودن قابلیت Copy to Folder و Move to Folder را دانلود کنید:

Copy To: http://goo.gl/DWTrKM

Move To: http://goo.gl/mLpa6L

2ـ پس از دانلود فایل‌های بالا، روی آنها دو بار کلیک کرده و در پنجره‌ به‌نمایش درآمده گزینه‌ Yes را انتخاب کنید تا ویرایش‌های لازم در رجیستری ویندوز اعمال شود.

3ـ با اجرای موفقیت‌آمیز هک‌های رجیستری، چنانچه روی فایل‌های مختلف در ویندوز کلیک راست ماوس را فشار دهید، گزینه‌های Copy to Folder و Move to Folder را در منوی به‌ نمایش درآمده مشاهده خواهید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد