همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اطلاعیه جدید سازمان سنجش


  پیرو اطلاعیه مندرج در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و نشریه پیک سنجش روز دوشنبه مورخ 17/6/93 بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال 1393 که در زمان اعلام نتایج نهایی بجای کد قبولی و یا علاوه بر کد رشته محل قبولی متمرکز برای آنان یکی از کدهای 11 و17(دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی)، 12 (رشته های تحصیلی دانشگاه شاهد)، 14(رشته های تحصیلی پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف)،  15 (رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی )، 18 (رشته های تحصیلی دانشکده غیرانتفاعی رفاه) ، 19 (رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله) و 20  (رشته الهیات و کلام دانشگاه شهید مطهری) اعلام گردیده، می‌رساند با توجه به اولویت کد رشته محل انتخابی، این افراد در ردیف معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت برای انجام مصاحبه و مراحل گزینش در رشته‌های تحصیلی انتخابی دانشگاهها و موسسات فوق  قرار گرفته‌اند و می‌بایست برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش در روزهای تعیین شده به شرح جداول ذیل با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز شامل: اصل و یک سری تصویر شناسنامه و کارت ملی، تصویر آخرین مدارک تحصیلی (اعم از دیپلم نظام قدیم، نظام جدید، پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی) به موسسات ذیربط مراجعه نمایند.

 
1-معرفی‌شدگان رشته‌های تحصیلی واحد پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شریف (کد14):
داوطلبانی که، اسامی آنان بعنوان کد 14 واحد پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شریف تهران اعلام شده است، در این مرحله نیاز به اقدام خاصی ندارند و از سوی دانشگاه و بر اساس نمرات کارنامه‌ای آزمون سراسری آنان، نتایج مراحل تائید آنان از سوی دانشگاه مشخص و پس از ارسال به سازمان سنجش، نتایج نهایی آنان متعاقباً و همزمان با اعلام نتایج نهایی کدرشته‌های مندرج در این اطلاعیه مشخص خواهد شد.
 
2-  برنامه زمانی شرکت در مراحل مصاحبه معرفی شدگان کدهای  15، 18 و  20
کد اعلام شده
نام دانشگاه
زمان مراجعه
ساعت مراجعه
آدرس محل مصاحبه
کد 15
مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبائی
روز سه‌شنبه
25/6/93
آزمون کتبی 9 صبح و مصاحبه از ساعت 13
تهران- خیابان خالد اسلامبولی- کوچه هفتم- شماره 14 موسسه آموزش عالی بیمه اکو-تلفن 88725214-021  ( در صورت داشتن مدرک معتبر زبان انگلیسی ارائه مدرک لازم است)
کد 18
دانشکده غیرانتفاعی رفاه
روز چهارشنبه
26/6/93
از ساعت 9 صبح الی16 بعدازظهر
تهران- میدان بهارستان – خیابان مردم-روبروی ضلع شرقی مجلس- دانشکده رفاه - جهت اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی این دانشکده به آدرس www.refah.ac.ir مراجعه و یا با شماره 02133521776 تماس بگیرید.
کد 20
الهیات- فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه شهید مطهری
روز چهارشنبه
26/6/93
ازساعت 8 صبح الی12 ظهر
تهران-میدان بهارستان- خیابان شریف رضی-مدرسه عالی و دانشگاه شهید مطهری-تلفن 33513155-021
 
3- معرفی‌شدگان رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌ا..عج (کد 19):
داوطلبانی که اسامی آنان بعنوان کد 19 رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌ا..(عج) اعلام شده است، از طریق تماس تلفنی از سوی دانشگاه برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش دعوت بعمل خواهد آمد.
 
4- معرفی‌شدگان رشته‌های‌تحصیلی دانشگاه شاهد (کد 12):
1-تمامی معرفی‌شدگان محترم لازم است راس ساعت تعیین شده حضور یابند، ضمناً نظر به اینکه زمان بررسی پرونده هر یک از مراجعین متفاوت بوده و از زمان حضور در دانشگاه و شروع بررسی ها ممکن است تا 4 ساعت ادامه یابد، خواهشمند است برنامه‌ریزی لازم در این خصوص صورت پذیرد. 2- ورود به دانشگاه شاهد برای تمامی خواهران محترم (اعم از معرفی‌شدگان و همراهان آنان) با توجه به ضوابط اختصاصی دانشگاه صرفاً با حجاب برتر (چادر) امکان پذیر می‌باشد. 3- به منظور تکمیل فرم اطلاعات مورد درخواست دانشگاه، لازم است نام و نشانی دقیق و تلفن تماس سه نفر از معرفین خود ( ازتحصیل و سکونت) که حتی الامکان خویشاوند نباشند و همچنین نشانی دقیق محل سکونت حداقل پنج سال اخیر خود را به همراه داشته باشند.4- اسامی اعلام شده به عنوان قبولی تلقی نمی‌شوند و از این نظر هیچ گونه حقی رابرای داوطلب ایجاد نمی‌نماید، همچنین عدم حضور در این مرحله بررسی به منزله انصراف از حضور در دانشگاه شاهد تلقی می‌گردد و متعاقباً هیچ اقدامی در این رابطه امکان پذیر نخواهد بود.
مدارک لازم: یک قطعه عکس4×3 جدید پشت نویسی شده و اصل کارت‌ ملی و شناسنامه ( لطفا خودکار آبی همراه داشته باشید).
*زمان مصاحبه بر اساس جدول ذیل و مکان مصاحبه: تهران- ابتدای بزرگراه خلیج فارس- روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) ـ دانشگاه شاهد مجتمع آموزشی ایثار (وسیله ایاب و ذهاب از ایستگاه متروی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) به دانشگاه شاهد فراهم می‌باشد).
برنامه زمانی شرکت در مراحل مصاحبه معرفی شدگان کد 12 دانشگاه شاهد
روز
تاریخ
نوبت
ساعت
جنسیت
نام خانوادگی به ترتیب حروف الفبا
پنج شنبه
27/6/93
صبح
7:30
زن
از حرف « ا » تا حرف « ش »
9:30
زن
از حرف « ص» تا  آخر
بعد از ظهر
13:30
مرد
کلیه حروف
 
5-دانشگاههای فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی ـ تهران (کدهای  11 و 17)
داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏شدگان هریک ازکدرشته‌های تحصیلی دانشگاههای فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی ـ تهران (وابسته به وزارت آموزش و پرورش ) با کد 11 اعلام گردیده، لازم است برای انجام مراحل مختلف مصاحبه علمی- تخصصی و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و براساس برنامه زمانی مندرج در جدول شماره 1 و به آدرس‌های جدول شماره 2 (لینک ذیل این اطلاعیه) مراجعه نمایند.
تذکر مهم: انجام مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی معرفی‌شدگان رشته های تحصیلی متمرکز و دانشگاههای فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی در آزمون سراسری سال 1393 در دو قسمت مجزا خواهد بود، معرفی‌شدگان دقت نمایند که در مراحل مورد نظر شرکت نموده باشند. لازم به توضیح است داوطلبانیکه وضعیت آنها با کد 17 مشخص شده نیاز به حضور برای مصاحبه تخصصی ندارند این داوطلبان صرفاً می بایست نسبت به تکمیل فرم شماره 1 (لینک ذیل این اطلاعیه) اقدام نموده و آن را به آدرس مندرج در جدول شماره 3 (لینک ذیل این اطلاعیه) ارسال نمایند.
 
الف): نحوه تکمیل و ارسال فرم مشخصات بررسی صلاحیت های عمومی گزینش
1– داوطلبانیکه اسامی آنان جزء معرفی‌شدگان ‌رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی (کدهای 11 و 17) اعلام شده است لازم است پس از تهیه نسخه پرینت فرم مشخصات  فرم شماره 1 (لینک ذیل این اطلاعیه) مربوط به مشخصات فردی از سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به تکمیل دقیق آن و الصاق یک قطعه عکس اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی حداکثر ظرف مدت 48 ساعت از تاریخ انتشار اسامی در سایت، به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته گزینش آموزش و پرورش استان محل اقامت خود به نشانی هسته‌های گزینش آموزش و پرورش مندرج در جدول شماره 3 (لینک ذیل این اطلاعیه) مندرج در این اطلاعیه ارسال و یا بصورت حضوری ارایه نمایند.
2- لازم است در تکمیل فرم مشخصات دقت کافی معمول گردد. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده داوطلب خواهد بود.
3- عدم تکمیل فرم مشخصات و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش آموزش و پرورش استان محل اقامت به منزله انصراف از تحصیل در دانشگاههای مذکور بوده و برابر مقررات تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.
 
ب): اقدامات لازم برای انجام مصاحبه گزینش و مصاحبه علمی- تخصصی
1- جدول شماره «2» (لینک ذیل این اطلاعیه) شامل نام، نشانی و تلفن مراکز مجری مصاحبه علمی – تخصصی برای معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون سراسری 1393 در رشته های تحصیلی مورد نیاز آموزش وپرورش در دانشگاههای فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی می باشد.
2- عدم حضور در مصاحبه و سایر مراحل گزینش آن به هر دلیل، به منزله انصراف از تحصیل در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاههای فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی تلقی می‌گردد مسئولیت آن صرفاً به عهده داوطلب خواهد بود .
3- آغاز سال تحصیلی دوره‌های کارشناسی پیوسته دانشگاه فرهنگیان  به جزء رشته های نیمه متمرکز از مهرماه سال 1393 خواهد بود لیکن درصورت عدم تکمیل مراحل فرآیند جذب و پذیرش دانشجو، شروع سال تحصیلی با اطلاع قبلی توسط سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجائی به بهمن ماه سال 1393 موکول خواهد شد.
4- از معرفی شدگانی مصاحبه علمی-تخصصی بعمل خواهد آمدکه  دارای شرایط و ضوابط مندرج در دفترچ شماره (2) انتخاب رشته (داشتن حداقل معدل کل 15 و بالاتر در دوره سه ساله متوسطه- سلامت روانی و جسمانی لازم – بومی بودن در کدرشته محل-متولد1/7/1371 به بعد) بوده باشند در غیراینصورت انجام مصاحبه منتفی خواهد بود.
5- موفقیت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت های عمومی به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌گردد، بلکه کلیه داوطلبان باید حائز شرایط مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی بوده و در گزینش نهائی که براساس ضوابط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌گردد دارای نمره علمی نهائی نیز بوده باشند.
6- محل تحصیل پذیرفته شدگان پس از ثبت نام قطعی، توسط پردیس ها در واحدهای تابعه (سطح استان) تعیین خواهد شد.
7- تغییر رشته و گرایش، تغییر اولویت، دوره تحصیلی، انتقال و جا به جایی در بین دانشگاهها و بالعکس در بدو ورود و یا در طول تحصیل تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نخواهد بود.
8- جهت شرکت در مصاحبه به همراه داشتن اصل و تصویر مدارک (کارت ملی - شناسنامه –دفترچه درمانی- دیپلم و یا گواهی تأیید شده که معدل کل درآن قید شده است) و یک قطعه عکس 4 ×3 که در سال جاری گرفته شده باشد، ترجیحاً عکسی که موقع ثبت نام در آزمون به سازمان سنجش آموزش کشور از طریق پست الکترونیکی ارسال شده است.
زمان مصاحبه: روز چهارشنبه مورخ 2/7/1393 لغایت روز شنبه مورخ  5/7/1393 صبح از ساعت 8 تا 13 و بعد از ظهر 14 تا  18  به شرح جدول شماره 1 این اطلاعیه می‌باشد.
تذکر1): در صورتی که روزهای تعیین شده  برای مصاحبه معرفی شدگان کفایت نکند ممکن است مصاحبه داوطلب درروزهای بعد از تاریخ اعلام شده در جدول نیز (حداکثر تا مورخ 5/7/93) ادامه یابد.
تذکر2): از داوطلبان محترم درخواست می‌شود جهت انجام مصاحبه علمی-تخصصی در روز و تاریخ تعیین شده در این اطلاعیه و با در نظر گرفتن تذکر ذیل جدول به محل تعیین شده مراجعه نمایند.
تذکر3): در استان هایی که تعداد معرفی شدگان کمتر باشد انجام مصاحبه با اطلاع قبلی به داوطلب زودتر از روز تعیین شده صورت خواهد گرفت.    
 
جدول شماره 1- برنامه زمانی شرکت در مراحل مصاحبه تخصصی دانشگاه فرهنگیان ودانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی (کد11)
 
روز
تاریخ
توضیحات
چهارشنبه
2/7/1393
زمان دقیق انجام مصاحبه از داوطلبان معرفی شده توسط پردیس مجری مصاحبه تعیین خواهد شد، معرفی شدگان لازم است قبل از 2/7/93 از طریق سایت اینترنتی و تلفن پردیس مجری مصاحبه و یا مراجعه حضوری از روز و زمان دقیق مصاحبه خود مطلع شوند.
پنج شنبه
3/7/1393
جمعه
4/7/1393
شنبه
5/7/1393
 


 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی 22 - شهریور‌ماه - 1393 ساعت 20:13 http://ploton.blogsky.com

دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد