همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اطلاعیه نتایج کاردانی فنی و حرفه ای


  

لینک اعلام نتایج از اینجا
با حمد و سپاس‌ به‌ درگاه‌ خداوند متعال‌ و با آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان عزیزی‌ که‌ در آزمون‌ دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1393 و برخی از رشته هایی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی صورت می‌پذیرد، پذیرفته‌ شده‌اند، بدین وسیله توجه پذیرفته‌شدگان نهایی را به مطالب ذیل معطوف می‌دارد.
 
الف‌ - پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ رشته‌های‌ مختلف تحصیلی :
از کلیه‌ داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی‌ اعلام‌ شده‌ است‌، دعوت‌ می‌نماید برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است با توجه‌ به‌ نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در جداول شماره (6و7) صفحات‌ 95 الی 107 دفترچه ‌راهنمای‌ آزمون‌ دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1393، نسبت‌ به‌ شناسایی‌ مؤسسه محل‌ قبولی‌ خود اقدام و در یکی از روزهای شنبه 29/6/93 ،یکشنبه 30/6/93 و یا دوشنبه 31/6/93 با در دست ‌‌داشتن ‌‌مدارک‌‌ لازم‌، به‌ شرح‌ مندرج‌ در بند «ب» این‌ اطلاعیه‌ برای‌ ثبت‌‌نام‌ به‌ محل‌ قبولی‌ خود مراجعه‌ نمایند. بدیهی است عدم مراجعه پذیرفته­شدگان در زمان مقرر برای ثبت­نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.
داوطلبانی که‌ در آزمون‌ دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1393 در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی که ظرفیت آن برای نیمسال اول می‌باشد قرار گرفته‌اند، به‌ شرطی‌ مجاز به ‌ثبت‌نام‌ در مؤسسه محل قبولی خود خواهند بود که‌ کلیه واحد‌های درسی‌ دوره ‌سه‌ ساله، کارورزی و کارآموزی خود را در رشته‌ مربوط حداکثر تا پایان شهریورماه‌ 1393 با موفقیت‌ طی‌ کرده‌ باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) باشند.
تبصره: پذیرفته­شدگانی که کدرشته قبولی آنها در نیمسال دوم پذیرش داشته باشد و تا پایان دی ماه سال جاری موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر بشوند، اجازه ثبت نام در نیمسال دوم را خواهند یافت و در غیر اینصورت قبولی آنان ملغی می‌باشد.
 
 ب - مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌ نام‌ از پذیرفته‌شدگان:
1.    اصل‌‌ مدرک ‌‌دیپلم ‌متوسطه ‌‌نظام‌‌جدید یا گواهی‌ ‌موقت‌ ‌پایان ‌‌تحصیلات‌ متوسطه‌ نظام‌جدید در یکی‌ از شاخه‌های‌ کاردانش‌ یا فنی‌ و حرفه‌ای ‌صادره‌ از محل‌ تحصیل‌ مبنی‌ برگذراندن کلیه واحدهای درسی‌ در دوره ‌سه‌ساله‌،کارورزی و کارآموزی حداکثر تا پایان‌ شهریورماه‌ 1393.
2.       اصل‌ مدرک‌ دیپلم‌ یا گواهی‌ موقت‌ پایان‌ تحصیلات‌ نظام‌قدیم ‌(هنرستان) مبنی‌ برگذراندن‌ کلیه‌ دروس‌ چهارساله.
3.       اصل‌ شناسنامه‌ و دو برگ‌ فتوکپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آن.‌
4.       6 قطعه‌ عکس‌ 4×3 تمام‌ رخ‌ تهیه‌ شده‌ درسال‌جاری‌.
5.       ارائه فیش پستی درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم به موسسه محل قبولی.
6.    داوطلبان‌ مرد لازم‌ است‌ مدرکی‌ را که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ آنان‌ را با توجه‌ به‌ بند ( 3-3) مندرج‌ در صفحه (2و3) دفترچه‌ راهنمای‌ آزمون‌ دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید(دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1393مشخص‌ کند، ارائه‌ نمایند.
7- داوطلبانی که با سهمیه رزمندگان یا بنیاد شهید و امور ایثارگران در آزمون پذیرفته‌شده‌اند باید برابر ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه‌های مذکور به شرح ذیل اقدام نمایند.
1-7 معرفی‌نامه رسمی از ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (سازمان بسیج مستضعفین) و یا اداره کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی با امضاء و مهر هر یک از روسای ارگانهای مذکور که در آن قید شده باشد (که تا قبل از ترم دوم از طریق ارگانهای ذیربط به مؤسسات ارسال خواهد شد)، داوطلب با توجه به ماده 1و تبصره‌های چهارگانه آن در آیین‌نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و سایر شرایط مندرج در آیین‌نامه مذکور، واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان می‌باشد.
2-7 داوطلبانی که با سهمیه ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (شامل کادر ثابت، پیمانی و وظیفه) و یا با سهمیه­های ارگان بنیاد شهید و امور ایثارگران (شامل خانواده شهدا «پدر، مادر، برادر و خواهر»، همسر و فرزندان معظم شهدا و یا مفقودالاثر، جانبازان عزیز و فرزندان و همسر جانباز 25 درصد به بالا و آزادگان عزیز و فرزندان و همسر آنان) پذیرفته­شده­اند در زمان ثبت­نام، ملزم به ارائه فرم و یا مدرکی در رابطه با تائید سهمیه ثبت‌نامی خویش نمی­باشند و ملاک عمل برای ثبت­نام از آنان همان عنوان درج شده در فایل ارسالی از سوی این سازمان می­باشد.
 
ج - اصلاح دفترچه راهنمای آزمون
- آدرس موسسه آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سیمای دانش- کوچصفهان رشت: گیلان - رشت - کوچصفهان خیابان شهید مطهری غربی- خیابان معلم نبش خیابان دانشجو – تلفن : 5224697- 0132- 5226181- 0132 می باشد.
 
جهت اطلاع کلیه داوطلبان:
1-     برای کلیه پذیرفته­شدگان و همچنین آن دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل نموده­اند، کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کدرشته­های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته­شده در هر یک از کدرشته­های انتخابی و اطلاعات دیگر در سایت سازمان قرار گرفته است.
2-     با توجه به کنترلهای متعدد و بررسی­هایی که به صورت مختلف به عمل آمده، از صحت کدرشته محل قبولی اعلام شده پذیرفته­شدگان اطمینان حاصل شده و داوطلبان پس از دریافت کارنامه از طریق سایت در صورتیکه درباره کدرشته­های انتخابی و سایر مندرجات کارنامه سوالی داشته­باشند، می­توانند حداکثر تا تاریخ 20/7/93 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان سنجش در رابطه با کدرشته­های انتخابی و مندرجات کارنامه، اقدام و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مکاتبات (اینترنتی و یا غیر اینترنتی) که بعد از تاریخ 20/7/93 در این خصوص صورت گیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
3-     داوطلبان گرامی می­توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:www.sanjesh.org و یا شماره تلفن های 99-88923595-021 در میان بگذارند و از مراجعه حضوری خودداری فرمایند.


سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی– غیرانتفاعی) و ثبت‌نام کنندگان در رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی سال 1393 می‌رساند؛ اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی به همراه کارنامه نتیجه انتخاب رشته داوطلبان از ساعت 8:00 صبح روز چهارشنبه مورخ 26/6/93 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی:www.sanjesh.org  اعلام می‌گردد. لذا از داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون قرار می‌گیرند، دعوت می‌شود با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که در این خصوص به همراه اعلام نتایج منتشر خواهد شد، ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی آموزشکده‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط، در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد