همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اپل iOS ۸ را امروز منتشر می‌کند؛ آیا باید به‌روز‌رسانی کنید؟

امروز بنا به تقویم قرار است شرکت اپل سیستم عامل موبایل جدید خود، یعنی iOS ۸ را منتشر کند. در حالی که اپل این سیستم عامل جدید را در کنفرانس سالانه خود معرفی کرده بود، بسیاری از کاربران به این امید که این نسخه بهتر و سریع‌تر از نسخه ۷ باشد، از مدت‌ها پیش منتظر رسیدن آن بودند؛ اما آیا باید iPhone خود را آماده نصب این نسخه جدید کنید؟

به گزارش «تابناک»، قرار است امروز سیستم عامل iOS ۸ منتشر شود؛ اما نکته‌ای که در خصوص آن وجود دارد، اینکه این سیستم عامل، تنها بر روی iPhone ۴S و بالا‌تر از آن قابل نصب خواهد بود و اپل هیچ پشتیبانی در این به‌روز‌رسانی از iPhone ۴ و ماقبل آن ندارد.

اپل iOS 8 را امروز منتشر می‌کند؛ آیا باید به روز رسانی کنید؟

چه امکانات جدید در iOS 8 وجود دارد؟

از امکانات جدید این نسخه از iOS می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

iMESSAGE: با این ابزار اکنون به سادگی این امکان را دارید که متون و صدای خود را با دوستان به اشتراک بگذارید. همچنین اپل در این نسخه امکان به اشتراک‌گذاری تصاویر و فیلم‌ها را نیز سهولت بخشیده است. امکان پیام‌رسانی گروهی اکنون به کاربران این اجازه را می‌دهد که به خوبی Conversation‌های خود را مدیریت کنند و همچنین امکان نمایش موقعیت جغرافیایی نیز فراهم شده است.

PHOTOS: در iOS ۸ نرم‌افزار Photo چند قابلیت خوب برای ویرایش تصاویر را به خود می‌بیند. با استفاده از ابزارهای هوشمند ویرایشی می‌توانید به سرعت، نور و رنگ را در تصاویر تنظیم نمایید. همچنین ابزارهای جداگانه‌ای برای تنظیم شفافیت، روشنایی، کنتراست و سایه‌ها تعبیه شده است.

QUICKTYPE: صفحه کلید اصلی اپل یعنی Quicktype اکنون بسیار هوشمند شده است. این ابزار اکنون تشخیص می‌دهد که شما در حال وارد کردن چه متنی هستید و بنا بر آن، کلمات بعدی را به شما پیشنهاد می‌دهد. این پیشنهاد بر اساس نگارش‌های قبلی شما و همچنین سبک نگارش شماست. همچنین Quicktype به مرور زمان هوشمند‌تر از گذشته نیز می‌شود.

HEALTHKIT: این ابزار جدید که مخصوص ‌رصد سلامت کاربران طراحی شده، به شما اجازه می‌دهد ‌اطلاعات مفید سلامت و ورزش را از منابع گوناگون جمع‌آوری کنید و همچنین می‌تواند به شما بگوید ‌وضعیت سلامت شما در چه حالتی است. البته این ابزار ارتباط تنگاتنگی با ساعت هوشمند اپل دارد که ضربان قلب شما و میزان فعالیت روزانه را رصد کرده و اطلاعات آن را مستقیم‌ به HealthKit می‌فرستد.

اپل iOS 8 را امروز منتشر می‌کند؛ آیا باید به روز رسانی کنید؟

FAMILY SHARING:این ابزار‌ خودکار همه افراد یک خانواده را در ارتباط با هم قرار می‌دهد و آن‌ها را از موقعیت جغرافیایی یکدیگر و دستگاه‌های آن‌ها با خبر می‌سازد. همچنین امکان به اشتراک‌گذاری تصاویر، فیلم‌ها و موسیقی برای دیگر اعضا را فراهم می‌کند.

اپل iOS 8 را امروز منتشر می‌کند؛ آیا باید به روز رسانی کنید؟
اینها از مهم‌ترین تغییراتی است که iOS ۸ نسبت به نسخه پیشین خود دارد. البته شاید امروز نیز مانند سال گذشته و به هنگام انتشار نسخه ۷ iOS برای بروز رسانی کمی زود باشد و به دلیل حجم بالای مراجعات برای بروزرسانی مشکلاتی در این زمینه پیش آید. از زمان انتشار این خبر تا ‌انتشار iOS ۸ تنها حدود هفت ساعت زمان باقی است. در نتیجه این بستگی به شما دارد که ‌چه زمانی برای به‌روز‌رسانی گوشی هوشمند خود اقدام کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد