همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه


  

رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه خبر داد:
اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه از اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه توسط سازمان سنجش خبرداد و گفت: نتایج این آزمون در سایت بانک سپه به نشانی اینترنتی www.banksepah.ir قابل رویت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، سیدعلی جلالی نظری گفت: بانک سپه با همکاری سازمان سنجش در 17 مرداد 1393 با حضور حدود 87452 نفر داوطلب به برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه در سراسر کشور و در 84 حوزه امتحانی اقدام کرد که در این مرحله اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت پذیرش اعلام شده است.
وی تأکید کرد: کلیه مراحل برگزاری آزمون بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور بوده و بانک سپه بر روند برگزاری آن نظارت داشته است.
مشاور مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه از کل شرکت کنندگان در آزمون، 52367 نفر داوطلبان زن و 35085 نفر داطلبان مرد هستند خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان در مرحله اول سه برابر ظرفیت اعلام شده اند و پس از طی مراحل مربوطه همچون مصاحبه، گزینش و...، به استخدام بانک سپه درخواهند آمد.
وی افزود: بانک سپه با 90 سال حضور پررنگ در عرصه های اقتصادی و خدمات بانکی کشور، پس از گذشت 5 سال از آخرین آزمون استخدامی خود (سیزدهم دیماه سال هشتاد و هفت)، در سال 93 موفق به اخذ مجوز استخدام از معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور شد.
رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه با بیان اینکه کسب حد نصاب نمره در امتحان عمومی (60 درصد)، شرط لازم برای تصحیح اوراق امتحان تخصصی داوطلبان بود گفت: داوطلبان با مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشته های بانکداری، حسابداری، علوم اقتصادی، مدیریت، آمار، ریاضی، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فن آوری اطلاعات (IT)، علوم کامپیوتر و حقوق با یکدیگر به رقابت پرداختند که امروز نتیجه این رقابت مشخص شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد