همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سرپرست مدیریت اساتید حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد


 

 سرپرست مدیریت اساتید حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد     
برگزاری کارگاه روش تدریس فعال مدرسان سطح عالی حوزه‌های علمیه خواهران     
سرپرست مدیریت اساتید حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری کارگاه روش تدریس فعال مدرسان سطح عالی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.
 فارس:به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محمد احمدی گفت: این کارگاه به مدت پنج روز در مشهد مقدس برگزار شد و در آن 50 استاد آقا و خانم سطح عالی از استان‌های مختلف شرکت کردند.
وی ادامه داد: تدریس در این کارگاه را برای اساتید آقا حجت‌الاسلام و المسلمین واسطی و برای بانوان حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی برعهده داشتند.
سرپرست مدیریت اساتید حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: امیدواریم در آینده این کارگاه ویژه سایر اساتید سطح عالی حوزه‌های علمیه خواهران با اولویت مدرسان تمام‌وقت برگزار شود.
وی هدف از برگزاری این کارگاه را توسعه و تعمیق روش تدریس فعال و ارتقای شیوه تدریس، افزایش مشارکت طلاب در بحث و استفاده بهینه از توان طلاب در تدریس برشمرد.
حجت‌الاسلام احمدی دستیابی به الگوریتم‌های متفاوت در تدریس، دستیابی به روش کارگاهی(مراحل اجرا)، تولید قالب طرح، زمینه‌سازی برای ایجاد مهارت هدف‎گذاریِ دارای شاخص‌های مهارتی(در مقابل هدف‌گذاری‌های کلی)، زمینه‌سازی برای ایجاد مهارت انگیزش و فعال‎سازی ذهن فراگیر، زمینه‌سازی برای ایجاد مهارت تولید علم، زمینه‌سازی برای ایجاد مهارتِ مطالعه اثربخش، زمینه‌سازی برای ایجاد مهارت تحلیل محتوا، مهارت‌ استفاده از نتایج تحلیل محتوا و ایجاد زمینه برای دستیابی به تکنیک‌های تدریس عملی کارگاهی را از مباحث مطرح‌شده در این کارگاه دانست.


مجموعه های آموزشی مناسب برای کارجویان



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد