همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آموزش 81 رشته مختلف امسال در مرکز فنی وحرفه ای امام علی (ع) بروجرد


  رئیس مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) بروجرد گفت:81 رشته مختلف امسال در مرکز فنی وحرفه ای امام علی (ع) بروجرد آموزش داده می شود.

'عزیر کریمی' در گفت وگو با ایرنا افزود: فعالیت مرکز امام علی(ع) بروجرد در حوزه های مختلفی انجام می شود و آموزشها به جز مراکز ثابت خواهران و برادران در روستاها ،کارخانجات ، پادگان، زندان و دانشگاه ها و همچنین مراکز سیار دیگری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: مرکز فنی وحرفه ای امام علی(ع) بروجرد زیر مجموعه هایی دارد که تحت سرپرستی این مرکز وظیفه خدمات رسانی و آموزش مهارت های فنی وحرفه ای را به عهده دارند.

به گفته وی امسال آموزش 81 رشته را در دستور کار قرار داده ایم که این حرفه ها در سال جاری آموزش داده می شوند.

کریمی گفت:در این مرکز در حال حاضر25 رشته آموزشی به صورت ثابت در حال آموزش است که همه رشته ها کاربردی و با تجهیزات استاندارد و به روز می باشند.

وی افزود:در مرکز فنی وحرفه ای خواهران 16 رشته آموزشی در حال آموزش است که این آموزشها به صورت ثابت بوده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) بروجرد اظهار داشت: همچنین 40 رشته آموزشی در قالب تیم های سیار در اشترینان ، روستاها، پادگان، زندان ، صنایع و دانشگاه ها در حال فعالیت می باشند.

وی افزود:از تعداد رشته های سیار ، 6 رشته در روستاها، 9 رشته در اشترینان، 4 رشته در پادگان، 3 رشته در زندان، 3 رشته در کارخانجات و صنایع و 15 رشته در دانشگاه ها آموزش داده می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد