همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

یک Sidebar با امکانات کاربردی را به ویندوز بیفزایید


  

ویندوز یک تغییر اساسی در نسخه 8 و 8.1 به خود دیده است و مایکروسافت همه تلاش خود را کرده تا امکانات جدیدی‌ به این سیستم‌عامل بیفزاید؛ اما این سیستم‌عامل همچنان جا برای خلاقیت باقی گذاشته است تا برنامه‌نویسان با ذهنیت‌های خلاق، ابزارهای جدید و کاربردی را برای آن طراحی کنند. W8 Sidebar یکی از همین ابزارهای خلاقانه است.

به گزارش «تابناک» ابزار W8 Sidebar یک نوار جانبی با امکانات فوق‌العاده‌ای است که برای نسخه‌های 7، 8 و 8.1 ویندوز طراحی شده است. این نوار جانبی امکاناتی نظیر Task Schedule و Auto Shut Down را به شما ارائه می‌کند و پس از نصب آن، درمی‌یابید که دیگر امکانات این نوار جانبی نیز در بسیاری ‌موارد کاربردی است. مهم‌تر از همه اینکه این ابزار به شکل Portable در اختیار کاربران است.

یک Sidebar با امکانات کاربردی را به ویندوز اضافه کنید

برای دانلود این نوار جانبی از لینک مستقیم پایان مطلب استفاده کرده یا به آدرس وب‌سایت آن در اینجا  بروید؛ اما بگذارید نگاهی به ابزارها و امکانات این نوار جانبی داشته باشیم.

یک Sidebar با امکانات کاربردی را به ویندوز اضافه کنید

اعلام وضعیت به شکل Real Time

در واسط کاربری این ابزار می‌توانید وضعیت عملکرد سیستم را به شکل Real Time  ببینید. این بخش اطلاعاتی در مورد CPU، RAM و Hard Disk ارائه می‌کند. همچنین در یک بخش جداگانه اطلاعات مربوط به Network و میزان دانلود و آپلود به همراه آدرس IP شما نمایش داده می‌شود.

قابلیت جستجو


البته همه ما ترجیح می‌دهیم از ابزار جستجو‌ ویندوز یا نرم‌افزارهایی دیگر استفاده کنیم؛ اما ابزار جستجو‌ W۸ زمانی که در میان پوشه‌ها و فایل‌ها در جستجو باشید، بسیار کاربردی است، به ویژه آنکه سرعت بالایی نیز دارد. این ابزار از یک پایگاه داده از تمام پوشه‌ها و فایل‌های شما برخوردار است که می‌توانید آن را هر زمان که بخواهید به‌روز رسانی نیز بکنید.

قابلیت Auto Shut Down


این نوار با ابزار از پیش تعریف شده‌ای برای Shut Down / Restart / Sleep خودکار مجهز است که از طریق آیکون کوچک تنظیمات قابل دسترسی است. همچنین گزینه‌ای برای تکرار عملیات در ساعت مشخصی از شبانه‌روز وجود دارد. وقتی این قابلیت را فعال ‌و زمان مورد نظر را به آن اعلام کنید، یک تایمر با شمارش معکوس شما را از زمان ‌مانده تا انجام عملیات آگاه ‌می‌سازد.

یک Sidebar با امکانات کاربردی را به ویندوز اضافه کنید

ابزار Cleaner

این نوار جانبی همچنین قابلیت پاک‌سازی سیستم از فایل‌های بیهوده را نیز دارد. با کلیک بر ‌آیکون جارو‌ زرد رنگ می‌توانید به ابزار Junk leaner دسترسی پیدا کنید.

ابزار Task Scheduler


با ‌این ابزار می‌توانید برخی ‌عملیات‌ها را برای انجام خودکار در ساعت معین تنظیم کنید؛ برای نمونه، می‌توانید باز شدن یک فایل یا یک صفحه وب‌سایت را در ساعتی معین تنظیم کنید. این ابزار تا اندازه بسیاری شبیه به نمونه آن در خود ویندوز است، ولی واسط کاربری برای استفاده از این ابزار بسیار ساده طراحی شده است.

یک Sidebar با امکانات کاربردی را به ویندوز اضافه کنید

همان‌گونه که می‌بینید، نوار جانبی W8 Sidebar یک ابزار کاربردی با امکانات خوب است که می‌تواند به ویندوز شما اضافه شود. این نوار ابزار کم حجم اما پر محتوا به نظر می‌رسد.

دانلود ابزار با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد