همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

شرایط و ضوابط دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی در سال 1393


 

 



اطلاعیه شماره 1 فراخوان محدود مهر 1393:شرایط و ضوابط دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی در سال 1393 (سه شنبه 15 مهر 1393 - 11:05:11)


نشانی ورود به سامانه فراخوان: http://farakhan.epolice.ir:8080/PCMS


گوشه ای از ضوابط اداره دفاتر
 
در زیر به گوشه‌­ای از شرایط اداره دفتر اشاره می‌گردد تا متقاضیان با آشنایی کامل از آن اقدام به ثبت نام در فراخوان الکترونیک تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی نمایند.
  • مدیریت و مسؤولیت کلیه هزینه‌های دفاتر از قبیل  (آب، برق، مالیات، حقوق کارکنان، اجاره بها، دکوراسیون، تجهیزات سخت افزاری، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، عوارض و ...) برعهده مدیران دفاتر می‌باشد.
    نکته: هیچ‌گونه اعتباری برای ارائه تسهیلات یا وام به مدیر دفتر وجود ندارد.
  • فضای مورد قبول برای تأسیس دفتر باید بر اساس استانداردهای تعیین شده از طرف شرکت پژوهش و توسعه ناجی باشد.
  • کارکنان دفاتر می‌بایست دارای بیمه تأمین اجتماعی بوده و مدیر دفتر باید کلیه حقوق مربوطه را مطابق قوانین اداره کار پرداخت نماید.
  • تعداد کاربران متناسب با خدمات و حضور مشتری در دفتر می‌باشد.
  • هر کاربر برای ارائه خدمت نیاز به یک رایانه رومیزی به همراه کلیه لوازم جانبی آن دارد.
  • تأمین تمامی تجهیزات فنی (رایانه و لوازم جانبی آن، اسکنر، پرینتر، سایر تجهیزات مورد نیاز) مطابق دستورالعمل‌­های فنی، برعهده مدیر دفتر می‌باشد.
  • حضور مدیر دفتر در دفتر الزامی است.

شرایط عمومی
  • داشتن تأهل
  • بومی محل مورد تقاضا
  • -- بومی یعنی متقاضی متولد آن شهرستان یا توابع آن باشد که در شناسنامه محل تولد ثبت شده است. یا حداقل 5 سال سابقه سکونت در آن شهرستان یا توابع آن را داشته باشد. -- متقاضی درصورت پذیرش باید تا زمان دایر بودن دفتر، در شهر مورد تقاضا سکونت دائمی داشته باشد.
  • دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی
  • دارا بودن اطلاعات پایه مهارت رایانه(ICDL)
  • تدین به دین مبین اسلام و یا سایر ادیان رسمی کشور
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی
  • تابعیت و اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی
  • نداشتن سابقه محکومیت مؤثر و محرومیت از حق خدمات دولتی
  • عدم احراز فساد مالی، اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان
  • حداقل سن داوطلب، 26 سال تمام و حداکثر 60 سال تمام
  • عدم اشتغال در دستگاه­های دولتی (لشکری و کشوری) و نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی
  • نداشتن سابقه سوء امنیتی و عضویت و وابستگی به احزاب و گروه­های سیاسی ضد انقلاب، معاند و غیرقانونی

شرایط اختصاصی (امتیازات)
 
پذیرش افراد براساس امتیازات کسب شده آنها می‌باشد. در زیر مواردی که دارای امتیاز است و شرایط احراز آن ذکر خواهد گردید.
نکته: امتیازات کسب شده متقاضیان در هر شهر با هم سنجیده شده و منتخبین افرادی هستند که بالاترین امتیاز را در آن شهر کسب کنند.
 
الف) مدرک تحصیلی: مدارک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا دانشگاه­های نیروهای مسلح مورد پذیرش می‌باشد.
 
ب) دارا بودن مهارت­های رایانه: مهارت هفت­گانه رایانه (ICDL) که مدرک آن توسط مراکز معتبر صادر شده باشد.
 نکته: مراکز معتبر مراکزی هستند که دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه­ای کشور یا معاونت مدیریت و برنامه­ریزی ریاست جمهور باشند.
 
ج) سابقه کار مدیریتی: سابقه مدیریتی برابر احکام صادره در مراکز دولتی به صورت هم تراز با نیروهای مسلح تطبیق و محاسبه می‌شود.
نکته: سوابق مدیریتی شرکت­های عمومی غیر دولتی پس از احراز سابقه و دارا بودن شرایط تطبیق بلامانع است. سابقه مدیریتی شرکت­های خصوصی نامعتبر و غیر معروف مورد تأیید نمی‌باشد.
 
د) جانباز: سابقه جانبازی باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد.
نکته: رأی کمیسیون پزشکی ملاک سابقه جانبازی و درصد جانبازی نمی‌باشد.
 
و) سابقه اسارت: سابقه اسارت باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد.
 
ز) خانواده شهید: سوابق خانواده شهید صرفاً از بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد قبول می‌باشد.
 
ح) سابقه بسیجی: سوابق بسیجی عادی و فعال بر اساس آیین نامه بسیج که تأیید آن توسط مراکز ذیربط تعیین می‌گردد و صرفاً با فرم استاندارد مورد تایید میباشد.
 
ط) رزمنده: رزمندگان و اعضای خانواده‌های درجه یک آنها دارای شرایط امتیازی رزمنده می‌باشند.
نکته: سوابق مناطق عملیاتی برابر دستورالعمل خدمت در مناطق عملیاتی مورد قبول می‌باشد.
تذکرات:
  • پاسخ گویی به سؤالات تنها از طریق شماره تلفن­‌های 88676166 - 88885302  - 88207119 امکان پذیر است.
  • خانواده­های درجه یک فقط شامل: پدر، مادر، همسر و فرزندان شخص متقاضی می‌باشد.
  • پذیرش متقاضی طی مراحل مختلف صورت می‌گیرد. پذیرفته شدگان هر مرحله می‌بایست مدارک یا اقدامات مرتبط با آن مرحله را در اسرع وقت انجام دهند.
  • اطلاع رسانی مراحل مختلف از طریق درج در همین سایت، پیامک به شماره همراه و ارسال رایانامه به پست الکترونیک ثبت شده در سامانه فراخوان، اطلاع­رسانی خواهد شد.
  • هزینه پیامک‌های ارسالی از طرف سیستم فراخوان به متقاضیان، جهت اطلاع رسانی و ارتباط با متقاضیانی که در سیستم فراخوان ثبت نام می‌نمایند به عهده متقاضیان می‌باشد.
  • درصورتی‌که درخواست عدم دریافت پیامک­های تبلیغاتی را به اپراتور تلفن همراهتان داده­اید، پیامک­های ما به دست شما نخواهد رسید برای رفع این مشکل باید دریافت پیامک­های تبلیغاتی را از طریق اپراتور تلفن همراهتان فعال نمایید.
  • پس از ارسال مدارک و رفع نقص به هیچ وجه به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نمی‌شود.
  • مدارک ارسال شده در فراخوان­های قبلی قابل استناد نمی‌باشد و باید در هر فراخوان مدارک جدیدی ارائه گردد.
  • ارائه آدرس دقیق و صحیح پستی متقاضی در هنگام ثبت‌نام جهت برقراری ارتباط و دعوت جهت پیگیری امور الزامی می‌باشد.
  • اولین مرحله ارزیابی بر اساس امتیازاتی است که افراد از ثبت اطلاعاتشان در سامانه فراخوان کسب می‌نمایند لذا شایسته است که متقاضیان اطلاعات خواسته شده را با دقت و حوصله تکمیل نمایید.
  • در حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشید.



اطلاعیه شماره 5 فراخوان محدود مهر 1393: تمدید دوباره زمان فراخوان مشاهده

اطلاعیه شماره 4 فراخوان محدود مهر 1393: تمدید زمان فراخوان مشاهده

اطلاعیه شماره 3 فراخوان محدود مهر 1393:هزینه‌ ثبت نام و شماره حساب مشاهده

اطلاعیه شماره 2 فراخوان محدود مهر 1393:زمان ثبت نام و شهر های مصوب فراخوان دفاتر نیروی انتظامی مشاهده

اطلاعیه شماره 1 شرایط و ضوابط دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی در سال 1393 مشاهده

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین علی نیا 11 - دی‌ماه - 1393 ساعت 22:37

سلام بنده در فراخوان قبلی با دارا بودن کلیه امتیازات وباعنایت به اینکه بنده یک جوان جویای کار با مدرک فوق لیسانس ودارای زن وفرزند ،ازرزمندگان وجانبازجنگ تحمیلی و برادر شهید و مسلط به امور کامپیوتری و آشنا به خدمات دفاتر الکترونیک وگذزنامه ایی و وووووووو .........متاسفانه با درخواست بنده موافقت نکرده اید ،اما با درخواست آقایانی که عمری از آنها گذشته وباز نشسته شدند وسالها از مزایای شغلی دولتی استفاده کردند و الان هم دارای حقوق باز نشسگی هستند و چندین جاهم دستشان بند است را مجوز دادید !! اما رحم به منه جوان تحصیلکرده وبیکار ومستاجر که نسبت به این انقلاب دین خویش را ادا کرده است نکره اید !!!دردودل بسیار است ولی فرصت وحال نوشتن محدود است ،اما آقایان مسول شرکت پژوهش وناجی ، شماباید جوابگوی این ناحقی ها باشید وچطور راضی می شوید که اینهمه بی عدالتی در حق بنده وامسال چون من را مرتکب می شوید !! چرا چرا؟؟ خدا وکیلی ببینید به چه کسانی مجوز دادید وقدری تامل نمایید !!!!!!!!!!!تلفن تماس 9133-111-0911حسین علی نیا

بازدید کننده گرامی آقای علی نیا لطفا نطر خود را برای پیگیری در سایت epolice.irمطرح نمائید این سایت به هیچ سازمانی وابسته نیست و به صورت شخصی مدیریت می شود
با تشکر
مدیر سایت همیار آنلاین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد