همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آزمون تاسیس شرکتهای حمل و نقل بین المللی برگزار می شود


  

آزمون تاسیس شرکتهای حمل و نقل بین المللی برگزار می شود
مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از برگزاری آزمون تاسیس شرکتهای حمل و نقل بین المللی در روز 28 آذر ماه سال جاری به طور متمرکز خبر داد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، محمدجواد عطرچیان اظهار داشت: نوزدهمین دوره آزمون تأسیس شرکتهای حمل و نقل بین المللی روز جمعه 28 آذر ماه در تهران برگزار می شود و تاکنون بیش از 500 نفر از واجدین شرایط شرکت در آزمون از طریق مراجعه به سایت اینترنتی نسبت به پیش ثبت نام اولیه اقدام کرده اند و مابقی داوطلبین نیز حداکثر تا پایان روز پنجشنبه 15 آبان ماه سال جاری مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وی افزود: در حال حاضر مدارک متقاضیان توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه های استانهای محل ثبت نام در دست بررسی که در حال تطبیق مدارک واجدین شرایط با سوابق و اسناد ارسالی آنان است و پس از تایید نهایی، مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود.
عطرچیان گفت: ضمنا واجدین شرایط می توانند از یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق مراجعه به سایت اینترنتی آزمون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند و برای آن دسته از متقاضیانی که به هر دلیلی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشدند صبح روز آزمون با مراجعه یک ساعت زودتر به محل برگزاری آزمون که متعاقبا اعلام می شود، نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد