همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تمدید مهلت ثبت نام ارشد 94 سراسری


  اخیراً برخی پایگاههای اینترنتی به منظور جذب و اغوای کاربران خصوصاً داوطلبان ورود به دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) با درج واژه پذیرش بدون کنکور در کارشناسی ارشد اقدام به سوءاستفاده‌های مالی از افراد می‌نمایند. 

بدین‌وسیله به اطلاع عموم داوطلبان به ویژه متقاضیان دوره کارشناسی ارشد می‌رساند متولی پذیرش در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد، سازمان سنجش آموزش کشور بوده که معرفی  داوطلبان فقط از طریق این سازمان انجام می یابد .

لازم به ذکر است که سازمان سنجش آموزش کشور با هیچ موسسه و آموزشگاهی در  این خصوص همکاری ندارد و برای هیچیک از آنها نیز مجوزی صادر ننموده است. براین اساس هنگام برخورد با اینگونه پیامها هوشمندانه عمل نموده، مراتب را فورا از طریق حفاظت آزمونهای سازمان سنجش به نشانی پست الکترونیکی: hefazatazmon@sanjesh.org  گزارش نمائید.


 پیرو اطلاعیه مورخ 11/8/93 به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1394 و دوره بیستم المپیاد علمی دانشجویی کشور می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتربرای آن دسته از داوطلبانیکه تا این تاریخ (25/8/93) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده تا روز چهارشنبه مورخ 28/8/93 بتوانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) وفراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1394 و دوره بیستم المپیاد علمی دانشجویی کشور اقدام نمایند.

ضمناً با توجه به اینکه بر اساس اعلام دفتر گسترش آموزش عالی و دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تعداد محدودی از رشته‌ها، گرایش‌ها، عناوین دروس امتحانی و ضرایب مربوطه، تغییراتی انجام شده است، تغییرات مورد نظر در قالب اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای شماره 1 آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1394، از ساعت 18 روز دوشنبه 26/8/93 بر روی سایت اینترنتی سازمان قرار داده می‌شود که لازم است داوطلبان، حتماً از مفاد آن اطلاع یافته و در صورت لزوم نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مدیا فان 26 - آبان‌ماه - 1393 ساعت 10:18 http://mediafun.ir

سلام مثل همیشه عالی بود...
من از طرفدارای پر و پا قرص سایت شما هستم و روزی دو سه بار بهتون سر میزنم قبلا هم براتون نظر گزاشتم.
راستی اگه تونستی یه سرم به سایت ما بزن. نظر هم بزارید خوشحال میشم.
mediafun.ir

مدیا فان 26 - آبان‌ماه - 1393 ساعت 10:17 http://mediafun.ir

سلام مثل همیشه عالی بود...
من از طرفدارای پر و پا قرص سایت شما هستم و روزی دو سه بار بهتون سر میزنم قبلا هم براتون نظر گزاشتم.
راستی اگه تونستی یه سرم به سایت ما بزن. نظر هم بزارید خوشحال میشم.
mediafun.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد