همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سیستم های اداری دیگر امکان جذب نیرو ندارند


  

محمدی:
سیستم های اداری دیگر امکان جذب نیرو ندارند
فرماندار قائمشهرگفت : سیستم های اداری دیگر امکان جذب نیرو ندارند و این نیرو های مازاد که در دستگاه های اجرایی مشغول به فعالیت هستند فقط فشار سنگینی به دولت وارد می کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال با بیان اینکه جلسات کارگروه اشتغال باید با جدیت پیگیری شود، بیان کرد : موضوعاتی که دراین جلسات مطرح می شود دغدغه همه مردم است و دولت بایستی همه تلاش خود را برای حل مشکلات اشتغال بکارگیرد.
فرماندار قائمشهربا تأکید بر حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران این بخش، اظهار داشت : باید راهی برای ورود بخش خصوصی در دستگاه های اجرایی پیدا کنیم تا در زمینه اشتغال با مشکلات روبه رو نشویم.
وی به تمامی مدیران دستگاه های اجرایی توصیه کرد تا آنچه در توان دارند برای حمایت از سرمایه گذاران تلاش کنند.
مهدی محمدی در خصوص کارخانه کمپوست قائمشهر که پتانسیل خوبی برای ایجاد اشتغال ایجاد می کند گفت: سرمایه گذارانی که برای کارخانه کمپوست آمادگی خود را اعلام کردند به دلیل درخواست شراکت شورای شهرکه می خواستند در بخش اخذ مجوز شریک شوند، از ادامه مذاکرات و ادامه فعالیت دلسرد شدند.
وی افزود: با پیگیری های فرمانداری، خودم  از استاندار درخواست مساعدت کردم که با نظر مساعد ایشان کارخانه کمپوست به نتیجه خواهد رسید.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد