همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اظهار نظر برخی نمایندگان در مورد استخدامی های اردبیل صحیح نیست

اظهار نظر برخی نمایندگان در مورد استخدامی های اردبیل صحیح نیست
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اظهار نظر برخی همتایان خود در موضوع استخدامی ها انتقاد کرد و آن را صحیح ندانست.
مصطفی افضلی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: اینکه برخی نمایندگان در پاسخ به مطالبه استخدامی اعلام می کنند که دولت اعتبار کافی ندارد درست نبوده و نباید طرح شود.
وی افزود: نمایندگان مجلس نمایندگان ملت هستند، این در حالی است که این اظهارات را باید نمایندگان دولت عنوان می کردن، وظیفه نماینده مجلس حمایت از حق مردم است.
افضلی فرد تاکید دارد که هر جا منافع مردم و دولت در تعارض بود وظیفه نمایندگان مجلس دفاع از حق مردم است و اینکه عنوان شده استخدامی ها برای کمبود اعتبار جذب نمی شوند صحیح نیست.
وی در خصوص وضعیت فعلی بررسی پرونده استخدامی های بلاتکلیف اردبیل گفت: طبق جلسه ای که با معاونت راهبردی داشته ایم رسما و کتبا اعلام شد از اسفند ماه حکم استخدامی ها صادر شود و از اول فروردین مشغول به کار شوند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان پیگیر این موضوع هستند، در تشریح وضعیت استخدام طرح مهر اضافه کرد: این طرح وجاهت قانونی ندارد و در ابتدا باید موانع قانونی آن رفع شود.
وی افزود: در تغییر وضعیت نیروهای اوقاف نیز جلسه با معاونت راهبردی داشتیم که انتظار می رود این مطالبه در مدت زمان کوتاه اجرایی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد