همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

در اجلاس حامیان محیط زیست با رویکرد HSE بانک پاسارگاد به عنوان سازمان حامی محیط زیست معرفی شد


  



به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، در این اجلاس که توسط دانشکده محیط زیست دانشگاه‌ تهران و موسسه بین‌ المللی ایمن شریف و با نظارت مستقیم سازمان محیط‌ زیست، در تاریخ 8 بهمن 1393 و در سالن همایش‌ های سازمان حفاظت محیط‌ زیست برگزار شد، مقالات و سخنرانی‌ هایی در خصوص رعایت موازین محیط‌ زیستی توسط سازمان‌ ها، تجربیات سازمان‌ ها در زمینه‌ پیاده‌ سازی مدل‌ های سبز و رعایت بهداشت و ایمنی محیط کار ارایه شده و به بانک پاسارگاد تندیس زرین این همایش به عنوان سازمان حامی محیط زیست اهدا شد.
 
حضور بانک پاسارگاد در این اجلاس، به عنوان بانک حامی محیط‌ زیست، در راستای ایفای مسئولیت‌ های اجتماعی و نهادینه شدن نگاه جدی سازمان‌ ها و شرکت‌ ها به توسعه‌ی پایدار و ترویج فرهنگ حفاظت و صیانت از محیط زیست بود.
 
گفتنی است بانک‌ پاسارگاد به عنوان یک بانک‌ سبز تلاش بسیاری در راستای حفاظت از محیط‌ زیست کرده و این مهم را جزء مسئولیت‌ های اصلی خود می‌ داند. ترویج بهره‌ مندی از بانکداری مجازی و بانکداری الکترونیک، ارایه انواع خدمات و محصولات به منظور تسهیل در ارایه خدمت، تامین امنیت و ایمنی بیشتر مشتریان، ارایه تسهیلات لازم به دسته‌ ها و گروه‌ های مردمی حامی محیط‌ زیست و تلاش برای فرهنگ‌ سازی در این مورد یکی از مهمترین فعالیت‌ های این بانک در پاسداری از محیط‌ زیست است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد